Vente vente vente…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej alle ☺️ 

Jeg forsøger at blive gravid og havde ÆL 3/4 januar. Min menstruation skulle komme på tirsdag, hvis ikke jeg er gravid. Tog en tidlig test i morges, som selvfølgelig viste negativ. Nu har jeg menstruationslignende smerter, hvilket jeg altid først har et par dage op til menstruation. Jeg synes det er SÅ svært at vente og nu er jeg ret ked af det over den negative test i morges. Men intet er jo sikkert, før min menstruation er kommet. Så krydser stadig alt, hvad jeg kan!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Hej alle ☺️ 

Jeg forsøger at blive gravid og havde ÆL 3/4 januar. Min menstruation skulle komme på tirsdag, hvis ikke jeg er gravid. Tog en tidlig test i morges, som selvfølgelig viste negativ. Nu har jeg menstruationslignende smerter, hvilket jeg altid først har et par dage op til menstruation. Jeg synes det er SÅ svært at vente og nu er jeg ret ked af det over den negative test i morges. Men intet er jo sikkert, før min menstruation er kommet. Så krydser stadig alt, hvad jeg kan!

Kram herfra :)

Det er superhårdt når man virkelig ønsker det :)

håber det bedste for dig :)

Anmeld Citér

12. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej alle ☺️ 

Årh hvor jeg kender følelsen. Har selv stået der for få uger tilbage. jeg fik det samme mens smerter som gik i mit Venstre ben som jeg altid plejer og tænkte når så er menses på vej og bliv ked af. Men samme dag fik jeg også smerter ved lænd og maven/nederst i maven. Og tænkte hov det plejer jeg slet ikke ha. Men var stadig lidt ked for var bange for jeg bildte mig selv ind eller kroppen driller bare den her gang. Men kunne ikke hold ventetiden ud. Så da jeg var 3+4 testede jeg og den viste positiv 

de smerter fortsætter til en uge frem. Også stoppet det også fik jeg spændinger i brysterne og ømme brystvorter. Og idag er jeg 5+4

intet er du gravid og de her mens lign smerter du mærker pga graviditet. Eller er det mens smerter du mærker og at din menses er på vej. Ved det er sindssygt hårdt men der er intet at gøre end at vente.

Updater gerne hvis du tester igen. For dig

Anmeld Citér

12. januar 2022

AnoAno

Anonym skriver:

Hej alle ☺️ 

Kæmpe kram

Kender det så meget. Jeg venter også mens jeg ved med 100 procent vi ikke bliver gravide denne cyklus. Vi nåede slet ikke at være sammen ved æl. Alligevel så er der jo et håb forude.  Hader dennne tid hvor man bare venter og venter. Og det køre bare i cirkel. Venter mens, venter æl, venter positiv g-test (er negativ) også forfra om og om igen. Jeg køre mig selv så meget psykisk, det er sku hårdt. Så kan godt relatere til det du skriver. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.