Havde i det anderledes ved tidelig graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Samme symptomer ved tidlig graviditet som ved mens

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.846 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg har netop testet svagt positiv 3+ ? Er ikke sikker på hvor langt præcis da jeg ikke testede for ægløsning denne cyklus 

Me jeg har desværre oplevet en bio før og har en del menslign. Smerter lige nu, som den kan komme hvert øjeblik

Havde i det som i plejer ved tidelig graviditet eventuelt menstruationssmerter eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har prøvet begge dele. En graviditet uden menssmerter der blev til en MA 9+6. En graviditet med menssmerter der blev til en bio 4+5 og igen en graviditet med menssmerter hvor jeg stadig er gravid 5+6 og smerterne forsvandt efter en uge… 

Det er normalt med menssmerter selvom det er nervepirrende

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Jeg har prøvet begge dele. En graviditet uden menssmerter der blev til en MA 9+6. En graviditet med menssmerter der blev til en bio 4+5 og igen en graviditet med menssmerter hvor jeg stadig er gravid 5+6 og smerterne forsvandt efter en uge… 

Det er normalt med menssmerter selvom det er nervepirrende

Tusind tak for dit svar Jeg er rigtig glad for at høre det også kan være okay med menstruations lign. smerter ��

Anmeld Citér

11. januar 2022

Morpåudebane

Jeg har haft mens smerter/murren i uge 3-5 i alle 3 graviditeter. Er 3+5 idag og har haft murren og smerter de sidste 2-3 dage 

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Jeg har haft mens smerter/murren i uge 3-5 i alle 3 graviditeter. Er 3+5 idag og har haft murren og smerter de sidste 2-3 dage 

Hvor skønt at høre

Man bliver så pokkers nervøs med de smerter. Har også en del smerter i lænden 

Anmeld Citér

11. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Tillykke med din positive test - jeg håber at den hænger ved

Jeg var 110% sikker på at min mens var på vej, et par dage før jeg så åbenbart alligevel ikke kunne holde nallerne fra den ene test jeg havde liggende, og der kom to streger. Mit underliv murrede på livet løs præcis som det "plejer". Alle andre graviditetssymptomer kom først snigende i uge 6, hvorefter jeg så tilgengæld også lige skal love for, at jeg har fået lov at mærke at jeg er gravid, og nu stilner det heldigvis af igen 12+1. 

Nogle mærker alle symptomerne før de tester positiv, andre senere, og to af mine veninder kunne nøjes med ømme bryster - så altså kort af langt, du er ikke mindre gravid af, at du ikke allerede har kvalme fx - bare nyd det!

Anmeld Citér

11. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Lambi90 skriver:

Jeg var 110% sikker på at min mens var på vej, et par dage før jeg så åbenbart alligevel ikke kunne holde nallerne fra den ene test jeg havde liggende, og der kom to streger. Mit underliv murrede på livet løs præcis som det "plejer". Alle andre graviditetssymptomer kom først snigende i uge 6, hvorefter jeg så tilgengæld også lige skal love for, at jeg har fået lov at mærke at jeg er gravid, og nu stilner det heldigvis af igen 12+1. 

Nogle mærker alle symptomerne før de tester positiv, andre senere, og to af mine veninder kunne nøjes med ømme bryster - så altså kort af langt, du er ikke mindre gravid af, at du ikke allerede har kvalme fx - bare nyd det!

Ej undskyld! mit svar blev lige rodet sammen med en anden tråd jeg lige læste inden - så bare ignorer den del der ikke giver mening i forhold til dit spørgsmål.

jeg krydser fingre for en blivende

Anmeld Citér

11. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hvor skønt at høre

Man bliver så pokkers nervøs med de smerter. Har også en del smerter i lænden 

Det du har er præcis det jeg havde før jeg testede positivt og jeg er idag 5+3 

i mine andre 2 graviditeter var første semptom på tidligt graviditet er, ømme brystvorter. Og aldrig oplevet mens smerter i forbindelse med graviditet. 

men her 3 barn i maven da oplevede jeg præcis mens smerter hvor det gik i Venstre ben som jeg altid får når jeg skulle ha min menses, samme dag var det både mens smerter i mit Venstre ben og i lænd og i maven/nederst i maven.  Og det Varde i ca 1 uge. Og jeg var død nervøs før jeg testede positiv om det var menses der var på vej. Men nej testede da jeg var 3+4 og sørme om den ikke var positiv 

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Ihhh altså Tusind tak for dit fine svar og krydsede fingre. Det giver lige lidt ekstra håb

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det du har er præcis det jeg havde før jeg testede positivt og jeg er idag 5+3 

i mine andre 2 graviditeter var første semptom på tidligt graviditet er, ømme brystvorter. Og aldrig oplevet mens smerter i forbindelse med graviditet. 

men her 3 barn i maven da oplevede jeg præcis mens smerter hvor det gik i Venstre ben som jeg altid får når jeg skulle ha min menses, samme dag var det både mens smerter i mit Venstre ben og i lænd og i maven/nederst i maven.  Og det Varde i ca 1 uge. Og jeg var død nervøs før jeg testede positiv om det var menses der var på vej. Men nej testede da jeg var 3+4 og sørme om den ikke var positiv 

Hvor fantastisk! Stort Tillykke til dig

Fedt at høre, jeg havde nemlig heller ikke menstruationssmerter ved min søn, men ved min sidste bio, derfor min bekymring. 

Måske det bare er sådan efter 1 barn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.