Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg blev mega syg ved nummer 2 stik men mærkede intet ved 1. Stik. hvordan har I andre oplevet de forskellige stik? Nu har jeg bestilt tid ved tredje stik - hvordan oplevede I andre det?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg blev mega utilpas med knaldende hovedpine, muskelsmerter, let feber og træthed i 1,5 døgn ved både 1. og 2. vaccine. Skal først have 3. om nogle måneder.
Jeg oplevede ingen symptomer efter 1. stik, fik feber, kulderystelser mm i to døgn efter 2. stik og har lige fået 3. stik i går og har ingen gener haft, armen er dårligt nok øm
Jeg blev lige dårlig ved alle stik. 1-2 dage med let feber, og influenza følelse. Ondt i alle led, hovedpine osv.
Ved 3 stik fik jeg dog ondt i brystmusklen og helt ned til ribben.
Det var overstået efter 5 dage .
Jeg følte jeg havde feber/influenza, alle muskler i min krop gjorde ondt, det gjorde ondt at trække vejret og træt. Men efter 4 dage var jeg på toppen igen
Jeg oplevede kun lidt ondt i armen ved alle stik
Ved 1. Stik havde jeg så ondt i armen i flere dage - kunne næsten ik bruge den
Ved. 2. Stik havde jeg 1 dag med influenza symptomer og det samme ved 3. Stik
CKJ skriver: Jeg blev mega syg ved nummer 2 stik men mærkede intet ved 1. Stik. hvordan har I andre oplevet de forskellige stik? Nu har jeg bestilt tid ved tredje stik - hvordan oplevede I andre det?
jeg blev ramt af nummer 2. Ved nummer 3 fik jeg kun kortvarig ket hovedpine.
Tusinde tak for jeres svar! Det er tydeligvis meget random hvordan man får det. Jeg er bare SÅ træt af, at skulle have sygedage pga. vaccine når corona ovenikøbet er i vækst på min arbejdsplads og man oveni kan risikere at få det også. Nå, jamen det er jo den situation vi alle står i
tak for jeres svar!
Jeg havde et døgns tid, hvor jeg var træt og utilpas. Og det var det.
Jeg må endnu ikke få 3. stk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128