Hvornår sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. januar 2022

Anonym trådstarter

hej alle i kloge damer. 

Det er såden at jeg har fået positiv æl idag. Vi har bare et problem at manden ikke kan sexe i to dage i træk. Han bliver for træt. Så er det bedst at have sex i dag eller imorgen? Uanset hvad når kl over 00 så idag=imorgen da den jo bliver over 00. Vi var sammen natten til igår altså 03:00 natten mellem fredag og lørdag. 

plz hjælp mig. Har kæmpet i snart 2 år og vi er begge snart kørt godt ud! 

Håber i vil dele jeres, evt jer med positiv test og ikke mulighed for så meget sex.  Undskyld detaljerne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym

hej alle i kloge damer. 

Det er såden at jeg har fået positiv æl idag. Vi har bare et problem at manden ikke kan sexe i to dage i træk. Han bliver for træt. Så er det bedst at have sex i dag eller imorgen? Uanset hvad når kl over 00 så idag=imorgen da den jo bliver over 00. Vi var sammen natten til igår altså 03:00 natten mellem fredag og lørdag. 

plz hjælp mig. Har kæmpet i snart 2 år og vi er begge snart kørt godt ud! 

Håber i vil dele jeres, evt jer med positiv test og ikke mulighed for så meget sex.  Undskyld detaljerne. 

Så ville jeg nok gøre det på dagen for positiv test for at være sikker på, at der er sædceller klar til ægget da sædceller kan leve nogle dage. Ægløsning falder vidst mellem 12-48 timer efter positiv test (har jeg læst flere gange). 
Hvis muligt, så igen efter 1 dags pause, så er man vidst alligevel godt dækket ind. 

Krydser for, at I snart står med en positiv test

Anmeld Citér

9. januar 2022

B&J

Hvis i har kæmpet i to år skulle i måske forbi lægen så i kan finde ud af om der er nåede eller ligge det lidt på hylden så det ikke bliver et baby projekt men også nydelse 

her havde jeg faktisk aldrig en 100% æl test og brugte ikke æl teste ved den første men jeg kunne føle tit når jeg havde det men ikke altid og en dag gjorde vi det en uge før og glemte lidt efter men der var sku bingo  eller har vi altid kun sexet 1 eller 3 dagen aldrig efter hinanden 

Anmeld Citér

9. januar 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvis i har kæmpet i to år skulle i måske forbi lægen så i kan finde ud af om der er nåede eller ligge det lidt på hylden så det ikke bliver et baby projekt men også nydelse 

her havde jeg faktisk aldrig en 100% æl test og brugte ikke æl teste ved den første men jeg kunne føle tit når jeg havde det men ikke altid og en dag gjorde vi det en uge før og glemte lidt efter men der var sku bingo  eller har vi altid kun sexet 1 eller 3 dagen aldrig efter hinanden 

Vi fejlet intet begge og har børn sammen i forvejen, men ja opsøger læge hvis der ikke er held denne gang også. 

Og tak for råd sødt af dig at dele med mig.

Anmeld Citér

9. januar 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Så ville jeg nok gøre det på dagen for positiv test for at være sikker på, at der er sædceller klar til ægget da sædceller kan leve nogle dage. Ægløsning falder vidst mellem 12-48 timer efter positiv test (har jeg læst flere gange). 
Hvis muligt, så igen efter 1 dags pause, så er man vidst alligevel godt dækket ind. 

Krydser for, at I snart står med en positiv test

Tusind tak det håber vi også.

så i nat også natten til onsdag? Eller natten til tirsdag? Ja det er pga mig det kun kan lade sig gøre om natten.

Jeg studere og skal op i et vigtigt emne og jeg har kun arbejds ro om aften/sen aften. Også når det er ovre har jeg alene tid med manden. 

Undskyld jeg spørger så meget

Anmeld Citér

10. januar 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Den måned jeg blev gravid havde vi sex på dagen for positiv æl test og 2 dage efter. Tror det er første måned hvor vi var sammen på anden dagen for positiv test, så måske var det det der gjorde udfaldet. Held og lykke

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Har to veninder der sexede da deres test var positiv og blev begge gravide���� Og det samme med mig selv. Så positiv test = gi den gas

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonymvic skriver:

Har to veninder der sexede da deres test var positiv og blev begge gravide���� Og det samme med mig selv. Så positiv test = gi den gas

Jeg fik positiv æl test igår men vi nåede ikke at være sammen da manden var faldet i søvn. Men giver et forsøg her sener også imorgen også må jeg håbe der er lidt held denne gang.

og tak for svar 

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Den måned jeg blev gravid havde vi sex på dagen for positiv æl test og 2 dage efter. Tror det er første måned hvor vi var sammen på anden dagen for positiv test, så måske var det det der gjorde udfaldet. Held og lykke

Vil give et forsøg idag og igen imorgen også bare se om der er held denne gang.

tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.