Smerter ved ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2022

Anonym trådstarter

Er der andre som får mega ondt i æggelederen ved ægløsning?

Jeg fik super ondt igår og har ondt i dag.

Jeg kan samtidig se at min udflåd er blevet ret elastisk så gætter på at jeg har ægløsning nu. Jeg tager ikke ægløsningstest da jeg aldrig syntes at jeg kan finde en som er positiv  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg får ÆL-slim nogle dage før selve ægløsningen. Bliver også øm helt nederst i underlivet nogle dage før og det gør lidt ondt ved sex med min kæreste. Ømheden er som regel ovre dagen efter ægløsning 

Anmeld Citér

1. januar 2022

MJL88

Jeg har altid haft mega ondt ved ægløsning. Men det gør det også nemt at vide, hvornår jeg har ægløsning

Anmeld Citér

1. januar 2022

Morpåudebane

Jeg, jeg er aldrig i tvivl om hvornår jeg har ÆL, i denne cyklus var smerterne så slemme st de strålede ned i benene.. dagen efter ÆL er alle smerter væk igen 

Anmeld Citér

1. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg kan virkelig mærke æl et par dage før (åbenbart). Jeg har altid haft ondt ved ægløsning, ofte værre end menstruation. Men jeg blev altså gravid ved sex ca. 1 uge efter de  smerter. Så jeg er pt i tvivl om hvad det egentlig er, jeg altid har mærket

Anmeld Citér

1. januar 2022

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg får også ægløsningssmerter, men de kommer nogle dage før 5-6 dage måske… ville egentlig tro, at de kom ved selve ægløsningen, men ifølge test og tre graviditeter er det altså nogle dage før…

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.