Hej kære du! Og rigtig godt nytår!
jeg ville aldrig kunne sidde og sige gå fra ham el bliv hos ham, det nemlig dit valg.
men en ting vil jeg tilføje. Du har to børn, og jeg er sikker på du vil dem det bedste. Tænk på dig selv og dine børn. Skal de leve med en papfar som er alkoholiker og som gøre deres mor ulykkelig? Børne mærker og ser meget mere end vi tror. Du er 29 år ung og har et langt liv foran dig.
Folk med misbrug alt fra stoffer til ludomani, ud med dem. De fleste har ingen rigtige mennesker omkring sig fordi de lyver stjæler og bedrager pga deres misbrug. Er det noget du ville kunne håndtere?
Min mand er ludoman! Vi er gift på vores 18 år nu. Og vi har ingen familie eller venner tilbage. Han vil ikke indrømme sit misbrug og nu er vi de eneste mennesker som vil ham. Og det pisse hårdt fordi det ikke kun hans netværk der ryger med i faldet men også vores. Jeg hader ham for det. Vi har perioder hvor han ikke spiller, det er de “gode dage” men de holder ikke så længe.
Bare føl din mavefornemmelse. Og husk det er bare 11 måneders tid i har været sammen og det bliver ikke bedre så længe han ikke kommer i behandling.
Kæmpe kram herfra
Anmeld
Citér