Ægløsningtest mere positiv end kontrol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2021

NH

Profilbillede for NH

Jeg har taget denne ægløsningstest i dag. Er det normalt at teststregen er så meget mere positiv end kontrolstregen? 
Den er på sit højest så tænker det er i morgen vi skal forsøge at lave baby og ikke i dag?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2021

Anonym

Det er helt normalt. De skal enten være lige tydlige eller test stregen tydeligere end kontrolstregen. Og du vil højest sandsynligt få æl indenfor 24-36 timer.

Tænker da bare det er med at have så meget sex så muligt de næste par dage. Hvis ikke i vil have mere sex en højest nødvendigt, så tænker jeg i skal have fokus på idag og de næste 2 dage 

Anmeld Citér

27. december 2021

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Er blevet gravid når min æl test har set sådan der ud og vi har haft sex samme dag. 

Anmeld Citér

27. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg ville bestemt ikke vente til i morgen hvis i har mulighed i dag. Det er godt med sædceller der ligger på lur i æggelederen nu hvor ægløsningen sker snart

Anmeld Citér

27. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
NH skriver:

Jeg har taget denne ægløsningstest i dag. Er det normalt at teststregen er så meget mere positiv end kontrolstregen? 
Den er på sit højest så tænker det er i morgen vi skal forsøge at lave baby og ikke i dag?

Den er bestemt positiv. Hvis muligt, så både i dag og i morgen. For så ligger der som nævnt, sædseller klar til ægget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.