DAM DA DAAAAAA ..
Det startede med at jeg sad og ventede i .. hm, godt og vel 4 timer.
Pludselig får vi en besked om at alle skal samle sig, fordi dommerne (Remee+slæng) har en besked, og så tænkte jeg "Oh god, så har der sikkert været så mange gode, at der ikke er plads til flere!" - Men sådan var det HELDIGVIS ikke. Og jeg fik da set Remee, helt tæt på, og taget et billede .. MUMS FILIBABA 
Nå, men en times venten mere, og det blev ENDELIG vores tur.
Vi blev delt ind i grupper, 5 og 5, for at stå i kø til at komme ind til precarsting - En af gangen!
Ventetiden føltes SÅ lang, så man kom hurtigt i snak med dem man stod i kø med, og blev faktisk helt nervøs på deres vegne.
SÅ blev det min tur - Uha, min hjerte det hamrede afsted, men jeg prøvede at skjule det så godt jeg kunne 
Jeg lagde ud med at synge "Grib Chancen" af "Danser med Drenge" og dommerne smilte - Og det gjorde mig kun mere nervøs. Da jeg var færdig, troede jeg selvfølgelig jeg skulle have min "dom" men nej nej, sådan blev det ikke. De bad mig om at gå ud og vente, de skulle lige snakke. HOLY MOSES !
Jeg kommer så ind igen, og så bad de mig sgu om at synge igen, og det måtte jeg jo så gøre .. Denne gang blev det "Buses and trains" og IGEN måtte jeg ud og vente .. tik tak, tik tak !
Jeg kommer så ind igen - Og jeg får ENDELIG min dom ..
"Du synger helt fantastisk, og kommer rigtig godt udover scenekanten .....
...... MEN - Hvis du arbejder en smule med din volume, og kommer igen næste år, så vil jeg næsten love dig, at du kommer videre.
Jeg håber vi ses til næste år!" 
Jeg kom altså ikke videre denne gang, men jeg havde overhovedet heller ikke regnet med det - Der er jo tusinde af mange gode sangere i DK. 
Men min rigtige gode ven, Anders, kom videre, og skal ind og synge for de rigtige dommere (Remee+slæng) imorgen, og jeg er så nervøs, spændt og glad på hans vegne - GO ANDERS, GO!! 
Det skal lige siges, at nogle af de sjove fra sidste år, stiller op igen - Så nogle stykker idag - SÅ sjovt ! 
Vil ikke afslører hvem det er, det kan jo være der er nogle der synes, at det så mister noget af spændingen - Men hvis I gerne vil vide det, så skriv endelig 

Anmeld