Godmorgen og glædelig jul 
Jeg fik d. 30 november en kirgusk abort ifm. En MA, og er nu gået i gang med at teste for æl, da mine graviditets tests er blevet negative igen (det var de næsten allerede en uge efter operationen).
Min cyklus plejer at være lidt længere end de 28 dage. Efter jeg smed p pillerne i maj havde jeg 32,33 og 38 dage. Så det passer meget godt med æl omkring nu.
Jeg fik onsdag en virkelig tæt på positiv test. Jeg synes måske den manglede det sidste nøk. Digital test viste negativ. Siden har jeg taget flere test med ca samme mængde farve i, og den digitale æl test har vist en blinkende smiley (stigende østrogen). Nu er mængden af farve begyndt at falde igen, inden jeg nåede at få en fast smiley på den digitale, og dermed fanget klimaks.
Fysisk har jeg haft meget meget lidt udflåd der indikerer at æl er på vej. Men slet ikke ømme bryster som ellers er en klassiker her.
Øv jeg føler mig snydt for en æl.. virkelig frustrerende, jeg føler mig i den grad slået tilbage til 0.. hvis ikke helt i minus.. håber sådan at det bare er fordi jeg har misset klimaks på test..
Vi har selvfølgelig handlet på en mulig æl.. så nu er planen at jeg alligevel vil forsætte med at teste for æl til enten en positiv æl, positiv g-test eller mens..
D. 19 januar skal jeg ind og scannes ifm min MA hvor de skal se at alt er ok, så krydser jeg alt jeg kan for at de kan se en blommesæk i livmoderen..
Andre hvor kroppens egne symptomer på æl er udeblevet selvom de plejer at være der - og stadig har haft æl/er blevet gravid?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér