Babyshower

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2021

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg skriver lige som anonym fordi det ikke skal kunne goggles. 

Et familiemedlem skal have baby til februar. 

Opdager ved et tilfælde , at hendes 2 veninder har afholdt babyshower.

Men kun for veninder og hendes side.  ( altså hendes mor , papmor, bedstemor, moster  svigerinder på hendes side osv osv)  og hendes 2 veninder. 

Hendes kæreste side ( svigerfamilien ) var ikke inviteret. 

Så svigerinder, svigermor osv osv vat ikke med , selv om der er et tæt forhold.

Er det normalt?  

Jeg er som tæt familiemedlem på farens side ret ked af det .

Og har talt med 2 svigerinder der heller ikke forstår det.

Men ja ... er det normalt at far side ikke inviteres til babyshower?  Som  jo nok er mest for mors skyld at det afholdes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2021

Anonym

Altså de babyshowers jeg har været med til, var dem som var tæt på den kommende mor inviteret med. Jeg har været med til både hvor det kun var var veninder/svigerinder og hvor også kommende bedsteforældre var inviteret med. 

Jeg har også været med til hvor det var en blandet landhandel- altså mænd af alle slags var også med.

Men nu ved jeg ikke om der skulle være til noget til grund for, hvorfor I ikke er blevet inviteret med, men jo jeg finder det mærkeligt, særligt hvis du siger at der er en god relation.

Anmeld Citér

23. december 2021

Soonmom

Altså hvis folk skulle holde et babyshower for mig ville jeg tænker at det udelukkende var veninder, synes det er mærkeligt hvis min mor og svigermor var med

Tænker det er forskelligt hvad man gør, men det er vel veninderne der har inviteret og ikke den kommende mor, såh måske de tænkte at hun ikke var tæt på svigerfamilien

Anmeld Citér

23. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har mest været til babyshowers hvor kun veninder var med. Men jeg har også været med som svigerinde på min mands side, og jeg tænker da at hvis man inviterer morens egne søstre og brødres partnere, så inviterer man også på fars side. Men det er jo sjældent den kommende mor selv der har planlagt det, så måske er det en veninde der måske ikke helt har styr på hvem der 'bør' inviteres fra familien. Det er i hvert fald svært at kanalisere sin skuffelse over på nogen man måske slet ikke kender, som har arrangeret det

Anmeld Citér

23. december 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej.

Jeg skriver lige som anonym fordi det ikke skal kunne goggles. 

Et familiemedlem skal have baby til februar. 

Opdager ved et tilfælde , at hendes 2 veninder har afholdt babyshower.

Men kun for veninder og hendes side.  ( altså hendes mor , papmor, bedstemor, moster  svigerinder på hendes side osv osv)  og hendes 2 veninder. 

Hendes kæreste side ( svigerfamilien ) var ikke inviteret. 

Så svigerinder, svigermor osv osv vat ikke med , selv om der er et tæt forhold.

Er det normalt?  

Jeg er som tæt familiemedlem på farens side ret ked af det .

Og har talt med 2 svigerinder der heller ikke forstår det.

Men ja ... er det normalt at far side ikke inviteres til babyshower?  Som  jo nok er mest for mors skyld at det afholdes. 

Ved ikke hvad der er normalt. Men det er jo veninderne der har lavet det, så det er vel dem der har inviteret.

Det sidste jeg var med til var gommens papmor med (moren skulle også have været med) og så veninder og mig som søster.

Men ja, det er jo dem der arrangerer det, der invitere. Så det er svært at sige hvorfor i ikke er blevet inviteret med. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.