Tydelig æl-test på cd3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg tester aldrig for ÆL før efter cd10. I dag på cd3 fik jeg dog nogle niv i højre side og tog derfor denne test. Er den ikke meget tydelig SÅ tidlig i cyklus eller er det normalt at den godt kan være så tydelig så tidligt? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Man har altid LH i blodet, så man vil altid kunne få en streg. Det betyder ikke at man er tæt på æl. Har du ikke stadig mens? Mon ikke det er nogle niv herfra du mærker? 

Anmeld Citér

19. december 2021

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Man har altid LH i blodet, så man vil altid kunne få en streg. Det betyder ikke at man er tæt på æl. Har du ikke stadig mens? Mon ikke det er nogle niv herfra du mærker? 

Jeg mærker aldrig min mens, så det er ikke det jeg har mærket. Den er også ovre, da jeg kun bløder 2 dage. 
Jeg plejer at mærke ægløsningen når den er undervejs (3-5 dage før) og det er ikke den “smerte” jeg mærker nu. Men undrer mig bare over at test-stregen er så mørk da den først plejer at være så tydelig få dage før positiv test. 

Anmeld Citér

19. december 2021

Lillehjerte

Anonym skriver:

Jeg mærker aldrig min mens, så det er ikke det jeg har mærket. Den er også ovre, da jeg kun bløder 2 dage. 
Jeg plejer at mærke ægløsningen når den er undervejs (3-5 dage før) og det er ikke den “smerte” jeg mærker nu. Men undrer mig bare over at test-stregen er så mørk da den først plejer at være så tydelig få dage før positiv test. 

Den kan jo godt svinge i tydelighed. Er din cyklus ellers regelmæssig? Så tænker jeg at du bare skal teste en fem dage inden du regner med æl.

Og hvor er du heldig kun at have mens i 2 dage Jeg bløder 7 dage...

Anmeld Citér

20. december 2021

Anonym trådstarter

Den kan jo godt svinge i tydelighed. Er din cyklus ellers regelmæssig? Så tænker jeg at du bare skal teste en fem dage inden du regner med æl.

Og hvor er du heldig kun at have mens i 2 dage Jeg bløder 7 dage...

Ja den er helt regelmæssig på 28-29 dage. Jeg er glad for min mens ikke er i længere tid, men er bange for at den korte blødning og de manglende menssmerter desværre også hænger sammen med en tynd slimhinde og at ægget dermed har svært ved at sætte sig fast deri. Men ved ikke om der er belæg for mine “bekymringer”, jeg ved kun at da vi blev insemineret var slimhinden på 6 mm hvilket jeg kan forstå er lige til en tynde side. 

Anmeld Citér

20. december 2021

Lillehjerte

Anonym skriver:

Ja den er helt regelmæssig på 28-29 dage. Jeg er glad for min mens ikke er i længere tid, men er bange for at den korte blødning og de manglende menssmerter desværre også hænger sammen med en tynd slimhinde og at ægget dermed har svært ved at sætte sig fast deri. Men ved ikke om der er belæg for mine “bekymringer”, jeg ved kun at da vi blev insemineret var slimhinden på 6 mm hvilket jeg kan forstå er lige til en tynde side. 

Åh ja det havde jeg ikke tænkt på. Nu du siger det, har min slimhinde altid været på 12-13 mm, så måske er der en sammenhæng 

Anmeld Citér

20. december 2021

bethany

Den er kun så tydelig hos mig dagen før positiv ægløsningstest. Mærker også et niv nogle dage før.

Hvis det ikke er tæt på ægløsning for mig er stregen der ikke eller meget mindre tydelig.

Anmeld Citér

20. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Hvis du kun bløder i 2 dage ville jeg nok lige tjekke for graviditet. Jeg har hørt at æl tests godt kan blive positive hvis man er gravid 

Det lyder lidt mærkeligt med æl på dag 3, men mine æl test var også kun så tydelige lige inden æl 

Anmeld Citér

20. december 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jo det virker underligt. Man har altid LH i blodet, men mine har nu aldrig været så tydelige medmindre det var tæt på. Som en anden skriver ville jeg tjekke for graviditet også. Nogle bløder jo selvom de er gravide.

Anmeld Citér

20. december 2021

My1234

Mine ægløsningstests ser sådan ud indtil testen er postiv. Det er uanset hvornår det er i min cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.