Er corona ramt!Hvor længe var i syge med corona?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2021

Anonym trådstarter

Hej

Ja ved godt der har været en del tråde om det på det seneste. 
Men eftersom smitteopsporingen er umulig at fat på og Google ikke er til meget hjælp spørger jeg her.

Er selv smittet nu, men er stadig ikke helt ovenpå.

Hvis du tidligere har været smittet med corona med symptomer, hvor længe gik der før du var tilbage på arbejde? Der står man skal være symptomfri i 48 timer, MEN hvis man stadig er lidt forkølet, er det så et symptom? Kan ikke rigtig finde svar på dette. Man kan jo have “glæde” af sådan en snot næse længe.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2021

Lje

Anonym skriver:

Hej

Men eftersom smitteopsporingen er umulig at fat på og Google ikke er til meget hjælp spørger jeg her.

Hvis du tidligere har været smittet med corona med symptomer, hvor længe gik der før du var tilbage på arbejde? Der står man skal være symptomfri i 48 timer, MEN hvis man stadig er lidt forkølet, er det så et symptom? Kan ikke rigtig finde svar på dette. Man kan jo have “glæde” af sådan en snot næse længe.. 

Hej

Jeg må selv afslutte isolation om 12 timer (7 døgn og ingen symptomer) og fandt rigtig mange gode svar i pjecen fra SST: https://www.sst.dk/da/Udgivelser/2020/Til-dig-der-er-testet-positiv-for-ny-coronavirus

Side 4 angiver hvilket følgevirkninger, det er okay at have - og stadig afslutte isolation. Der nævnes intet om forkølelse. Da det ikke er et symptom på COVID19. Igen: læs mere på SST. De har samlet alle svarerne Det har de gjort lige her: https://www.sst.dk/da/corona/Hvis-du-har-symptomer_-er-syg-eller-smittet/Hvis-du-faar-symptomer

God bedring.

Vh.

Anmeld Citér

19. december 2021

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Hej

Jeg må selv afslutte isolation om 12 timer (7 døgn og ingen symptomer) og fandt rigtig mange gode svar i pjecen fra SST: https://www.sst.dk/da/Udgivelser/2020/Til-dig-der-er-testet-positiv-for-ny-coronavirus

Side 4 angiver hvilket følgevirkninger, det er okay at have - og stadig afslutte isolation. Der nævnes intet om forkølelse. Da det ikke er et symptom på COVID19. Igen: læs mere på SST. De har samlet alle svarerne Det har de gjort lige her: https://www.sst.dk/da/corona/Hvis-du-har-symptomer_-er-syg-eller-smittet/Hvis-du-faar-symptomer

God bedring.

Vh.

Tak skal du have, dem må jeg få kigget på

Det er nemlig ikke helt nemt og finde ud af, hellere være på den sikre side så man ikke får smittet nogen..

Anmeld Citér

19. december 2021

Lje

Anonym skriver:

Tak skal du have, dem må jeg få kigget på

Det er nemlig ikke helt nemt og finde ud af, hellere være på den sikre side så man ikke får smittet nogen..

Det var så lidt. 

Nej, det er noget med lige at få læst den gode materiale godt igennem. Jeg var selv lidt usikker på hvornår isolation udløb. Var der mon fra prøvetagningstidspunkt eller svartidspunkt - men jeg synes, de kommer godt omkring. 

Vh.

Anmeld Citér

19. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hej

Jeg var syg med feber 2-3 dage hvor jeg sov konstant. Så gik det i forkølelse som jeg havde en uges tid. Så alt i alt lidt over en uge. Men jeg arbejder ikke, jeg er studerende og der var kun 2 dage tilbage af skolen da jeg fik mit coronapas så vendte aldrig tilbage. 
jeg kunne godt være startet hvis jeg havde passet nogle dage før. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.