Corona. Positiv test 4 og 6 dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg står som nærkontakt da min datter har fået Corona. Hun har symptomer og er syg.

Vi er alle testet negativ på straks testen. Men hvor ofte sker det mon man tester positiv på 4 eller 6 dags testen?? Er ved at gå ud af mit gode skind da det jo snart er jul og gerne vil vide besked. Jeg har taget en kvik test i dag som var negativ men mangler stadig min 4 og 6 dags test. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2021

Anonym

Jeg kender kun folk der er testet positiv på 4 og 6 dagen. Aldrig på samme dag.

Anmeld Citér

17. december 2021

Sprit25

Det sker tit. Det er derfor de krav er der. Jeg kender flere, der først er testet positiv på 6 dagen. Vi har selv 4 dags testen i morgen 

Anmeld Citér

17. december 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg står som nærkontakt da min datter har fået Corona. Hun har symptomer og er syg.

Vi er alle testet negativ på straks testen. Men hvor ofte sker det mon man tester positiv på 4 eller 6 dags testen?? Er ved at gå ud af mit gode skind da det jo snart er jul og gerne vil vide besked. Jeg har taget en kvik test i dag som var negativ men mangler stadig min 4 og 6 dags test. 

Langt de fleste jeg kender (og det er en del efterhånden) har testet positivt på dag 4.

Anmeld Citér

17. december 2021

Anonym

Jeg havde en elev, der vandrede ud midt i timen i dag. 4. dags testen i mandags sagde negativ. 6. dags testen fra onsdag var positiv, og svaret kom først i dag. Midt i en time.

Anmeld Citér

17. december 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Min datter var negativ samme dag som nærkontakt og positiv på 4 dagen og jeg den efterfølgende dag  

Anmeld Citér

17. december 2021

Anonym

Jeg tog en kviktest som var negativ, tog så en pcr dagen efter som var positiv.. Så stoler overhovedet ikke på de kviktest der.. 

Anmeld Citér

17. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

kender mange der har været negativ på dag 1 og 4 men positiv på da 6..

Anmeld Citér

17. december 2021

Soonmom

Anonym skriver:

Jeg tog en kviktest som var negativ, tog så en pcr dagen efter som var positiv.. Så stoler overhovedet ikke på de kviktest der.. 

Men det kunne jo også sagtens have været tilfældet hvis det var PCR test

Du kan jo også sagtens teste negativ på PCR test og så positivt på PCR test dagen efter, PCR og kvik er jo kun et øjebliks billede

Anmeld Citér

17. december 2021

Naha

Anonym skriver:

Da min morfar blev testet positiv, gik der lige omkring en uge før min mormor blev testet positiv.. desværre var min morfars helbred ikke godt i forvejen så han mistede vi 2 dage før jul sidste år. Min mormor lever i bedste velgående i dag, og har ingen men af hverken covid eller vacciner

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.