Ikke et godt forhold til mor (date)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2021

Anonym trådstarter

God aften, jeg har brug for råd.

Jeg har nu ses med en mand længe. men han har endnu ikke mødt mine forældre. 

Men det er nu ikke det, det handler om. Mit forhold til min mor er ikke særlig godt. Hun kan være rigtig strid overfor mig.

Desværre er det ikke blevet bedre med årene, tværtimod er det blevet lidt værre. Vi kan sagtens snakke, men jeg er blevet mere påpasselig med hvad jeg deler.

Jeg gruer for, når han skal møde hende. Hvordan siger man, at forholdet mellem os ikke er så godt? Mit indtryk er, han har et rigtig godt forhold til sin mor, ud fra hvad han fortæller. Jeg er pinlig over, at det skal være sådan. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2021

Anonym

Lol det kunne være mig der skrev det der for 10 år siden 

- Ikke give din mor den magt at du er nervøse - 

Så snart jeg opgave ideen med en normale mor fik jeg det så meget bedre og vores forhold blev bedre fordi jeg stiller ingen krav til hende -

Når hun er ude efter blod ( At såre mig ignorer jeg hende i nogen uger til hun er normale igen) 

Vi får aldrig den mor vi fortjener hvorfor lave skuespille at vi har en dejligt mor?

Tage besøge hende hvergang hun siger noget grimt eller utilpas lad det være i hendes boldtbane - Ikke Bide på - 

Om

held og Lykke 

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

God aften, jeg har brug for råd.

Jeg har nu ses med en mand længe. men han har endnu ikke mødt mine forældre. 

Men det er nu ikke det, det handler om. Mit forhold til min mor er ikke særlig godt. Hun kan være rigtig strid overfor mig.

Desværre er det ikke blevet bedre med årene, tværtimod er det blevet lidt værre. Vi kan sagtens snakke, men jeg er blevet mere påpasselig med hvad jeg deler.

Jeg gruer for, når han skal møde hende. Hvordan siger man, at forholdet mellem os ikke er så godt? Mit indtryk er, han har et rigtig godt forhold til sin mor, ud fra hvad han fortæller. Jeg er pinlig over, at det skal være sådan. 

Ikke være flov det er hendes skam ikke din 

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lol det kunne være mig der skrev det der for 10 år siden 

- Ikke give din mor den magt at du er nervøse - 

Så snart jeg opgave ideen med en normale mor fik jeg det så meget bedre og vores forhold blev bedre fordi jeg stiller ingen krav til hende -

Når hun er ude efter blod ( At såre mig ignorer jeg hende i nogen uger til hun er normale igen) 

Vi får aldrig den mor vi fortjener hvorfor lave skuespille at vi har en dejligt mor?

Tage besøge hende hvergang hun siger noget grimt eller utilpas lad det være i hendes boldtbane - Ikke Bide på - 

Om

held og Lykke 

Jeg forsøger også ikke at bide på. Men det lykkedes bare ikke altid.. Men de fleste gange dog. Det gør bare ikke noget godt, at bide på..

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg forsøger også ikke at bide på. Men det lykkedes bare ikke altid.. Men de fleste gange dog. Det gør bare ikke noget godt, at bide på..

Det er svært - 

Måske om det hele er så sårbare vente en smule til han skal møde din mor 

Fordi mærker hun det betyder noget for dig skal hun godt nok gøre ting mere besværligt -

Kan du ikke bare være ærlig? Dem jeg siger det til jeg er ikke tæt på min mor synes jeg aldrig spørge særligt ind til det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.