Fra sommertid til vintertid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

DK

Hej

Hvordan klarer jeres børn omstillingen fra sommer til vintertid? Kirstine der plejer at komme i seng kl ca 19.30 er altså DØD træt kl. nu 18.30. Selv om hun jo også sover en time senere hver morgen, så er hun altså kommet i seng kl. 18.30 de sidste par dage, da hun er helt udkørt og færdig her.

Det er jo bare lidt trist, da vi så ikke har så lang tid sammen herhjemme om aftenen inden hun kommer i seng. Jeg håber hun snart omstiller sig?

Har i nogle fif eller noget? Jeg synes ikke det har været så slemt tidligere, som i år?

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Balderson

Sad lige og tænkte på at oprette et indlæg om selv samme emne, for herhjemme er den også gal.. Min søn er vantil at vågne kl. 6, men nu hvor vi jo har stillet uret 1 time tilbage, så hedder det alså kl. 5 vi står op..

Det er alså tidligt synes jeg, og synes selv jeg har prøvet alt for at vende ham til den ekstra time, men intet har hjulpet endnu...

Så jeg vil lige følge med og se hvad andre har af ideer

Anmeld

28. oktober 2009

Tina2

Har ingen problemer haft her.....

Anmeld

28. oktober 2009

LinLin

David er 3 år nu, men har aldrig oplevet "forvirring" fra hans side over skiftene...

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

Vi har heller ikke haft problemer herhjemme

Men tror det i kan gøre er at holde hende hen et kvarter længere henover nogle dag til i er henne ved den tid i normalt ligger hend i seng før i stillede urene

Anmeld

28. oktober 2009

sarahb

vi har taget et kvarter ca. ekstra hver dag og nu er han der næsten

Anmeld

28. oktober 2009

Lone Jakobsen

her er der også problemer med de 2 yngste. Elian vågnede før kl 6 idag og ku ikke sove mere. Rasmus vågner konsekvent kl 5 og ligger og brokker sig en time før han falder i søvn igen

Anmeld

28. oktober 2009

Lullaby

Jeps problemer her. KL 6 er de begge dødtrætte. Heldigvis var der kun den ene morgen hvor Yazmin stod op kl 5 ellers er det aftenerne der er de værste

Anmeld

28. oktober 2009

Cris

Vi kunne kun mærke noget i søndags, for vores dreng pludseligt er stået op lidt over 5 om morgenen!   Så var det pludseligt en laaaaaang formiddagen! Men han blev træt og fald i søvn i klapvogn og han vågnede ikke, da vi tog ham oppe, så han sov i næsten en time inden frokost. Og så ville han self. ikke sove til lur. Om aftenen kunne vi putte ham tidligt og i mandags ståede han op lidt før 6. Og nu er han oppe igen ca kl 6. Jeg ville ønske, at han kunne sove lidt længere om morgenen for jeg er en super-B-menneske!!!!!

Anmeld

28. oktober 2009

heaven

ingen problemer her overhovedet....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.