Svar på pcr test?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Er der andre der oplever lang tid før man får svar på sin test? Jeg fik taget min test på 6 dagen pga jeg er nærkontakt igår kl. 14, men har endnu ikke fået svar, og jeg har et arbejde der meget gerne vil have en tilbagemeldning. Er jeg bare uheldig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2021

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Omsorgsgiver skriver:

Er der andre der oplever lang tid før man får svar på sin test? Jeg fik taget min test på 6 dagen pga jeg er nærkontakt igår kl. 14, men har endnu ikke fået svar, og jeg har et arbejde der meget gerne vil have en tilbagemeldning. Er jeg bare uheldig?

jeg måtte lige læse den et par gange pga. 6. dagen og i går, men ja, jeg har prøvet det.

Jeg fik en PCR test i sidste uge og fik ikke svar indenfor de 24 timer, så ringede til hotlinjen og fik at vide at der er så mange der bliver testet i øjeblikket at jeg skulle regne med at der kunne gå op til 48 timer før svar - fik mit efter 39 timer.

Anmeld Citér

16. december 2021

AnoMor

Omsorgsgiver skriver:

Nej det er meget normalt for tiden at der er 28-36 timers svartid på pcr-teste. 

Anmeld Citér

16. december 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Omsorgsgiver skriver:

Jeg har hørt om flere som har ventet op til 48 timer.

Anmeld Citér

16. december 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nå ok, tak for hurtig svar! 

Havde bare lovet chefen at komme med svar på min test idag, men har været i dialog med hende og sagt, at jeg endnu ingen svar har fået desværre. 

Anmeld Citér

16. december 2021

fehår

Jeg fik taget test i går og fik svar efter 28 timer. Men min mand måtte vente 4 timer mere, selvom han blev testet samtidig.

Anmeld Citér

16. december 2021

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Vi ventede på svar i 57 timer den første weekend i december Men derefter har vi fået svar indenfor ca. 28-30 timer.

Anmeld Citér

16. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym

Fik taget test i går, og har først fået svar 30,5 time efter

Anmeld Citér

16. december 2021

Enmere20

Min kæreste blev testet i går 21.30 og har lige fået svar her 24 timer senere

Anmeld Citér

16. december 2021

Agma

Profilbillede for Agma

Ved i om svartiden er den samme uanset om man er testet som nærkontakt eller ej? Har hørt at de prioriterer de nære kontakter, altså dem der har været igennem smitteopsporingen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.