Hvad synes I? Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.961 visninger
14 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2021

Anonym trådstarter

Halløj

Jeg er helt ny her! Kæresten og jeg blev i januar enige om, at jeg skulle droppe p-pillerne, da vi indenfor 1-2 år gerne ville igang med projekt baby. Vi har derfor haft sex efter “Clue” appen udenom ægløsning. Grunden til vi stoppede med p-pillerne så tidligt, er for jeg har været på dem i 15 år, og jeg lider meget af cyster på æggestokkene, så min læge mente det ville være svært for mig at blive gravid. 

MEN to dage før jeg skulle have ægløsning havde vi afbrudt sex (han kom ikke i mig), er nu gået 3 dage over tid, og netop taget nedenstående test (dog ikke med morgenurin), jeg synes den er positiv, men vi vil ikke glæde os for tidligt�� Tager en igen i morgen tidlig, og ringer til lægen hvis den også er positiv. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Halløj

Jeg er helt ny her! Kæresten og jeg blev i januar enige om, at jeg skulle droppe p-pillerne, da vi indenfor 1-2 år gerne ville igang med projekt baby. Vi har derfor haft sex efter “Clue” appen udenom ægløsning. Grunden til vi stoppede med p-pillerne så tidligt, er for jeg har været på dem i 15 år, og jeg lider meget af cyster på æggestokkene, så min læge mente det ville være svært for mig at blive gravid. 

MEN to dage før jeg skulle have ægløsning havde vi afbrudt sex (han kom ikke i mig), er nu gået 3 dage over tid, og netop taget nedenstående test (dog ikke med morgenurin), jeg synes den er positiv, men vi vil ikke glæde os for tidligt�� Tager en igen i morgen tidlig, og ringer til lægen hvis den også er positiv. 

Ingen tvivl om at den er positiv. Den er mere tydelig end min var 5+3.  Tillykke

Anmeld Citér

16. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Flot positiv stort tillykke

Anmeld Citér

16. december 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Den er positiv.

Din læge giver dig formentlig først en tid i uge 8 - 10. 

Blot så du er forberedt på, at der ikke sket så meget lige med det samme på den front.

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Halløj

Hvor vildt. Jeg har brugt afbrudt sex metoden som prævention i årevis og er aldrig blevet gravid

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ingen tvivl om at den er positiv. Den er mere tydelig end min var 5+3.  Tillykke

Tusind tak! ���� Tror næsten ikke på det før jeg har været ved lægen�� Har taget en mere nu, helt magen til.  

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor vildt. Jeg har brugt afbrudt sex metoden som prævention i årevis og er aldrig blevet gravid

Det er også lidt derfor, at jeg næsten ikke kan tro det! Oveni det med cysterne… men har taget en test mere, den er magen til.

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Den er positiv.

Din læge giver dig formentlig først en tid i uge 8 - 10. 

Blot så du er forberedt på, at der ikke sket så meget lige med det samme på den front.

Aah, det er meget rart Tilde at være forberedt på

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Aah, det er meget rart Tilde at være forberedt på

*lige

Anmeld Citér

16. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Tusind tak! ���� Tror næsten ikke på det før jeg har været ved lægen�� Har taget en mere nu, helt magen til.  

Du kan sagtens ringe til lægen. Men du får med stor garanti først tid omkring uge 8 til vandrejournal. Det er helt normalt  

Så spar på pengene på testene og brug dem i stedet til en trygheds scanning i uge 6-7 stykker.  

og endnu engang tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.