Tegn på bio? (Svagere test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
6 svar
3 synes godt om
15. december 2021

Anonym trådstarter

Hej igår to jeg en positiv test (den der er taget i dagslys) den er ikke taget på morgenurin fordi jeg glemte det men et par timer senere og synes den så meget positiv ud. 

Så tog jeg en på morgenurin i dag (den taget med blitz) og synes den ser svagere ud?  Har jeg været uheldig at fange en bio måske? er helt irriteret over over at jeg testede igen fordi nu er jeg jo bare nervøs.. men er det normalt at de godt kan skifte i intensitet i starten? Eller burde de konsekvent blive kraftigere?  forventer mens enten i aften/imorgen tidlig

Begges streger kunne anes inden for et minut og billedet er begge gange taget efter ca 3 minutter, altså inden for tid (test siger  max 5 min)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2021

Morpåudebane

Ingen grund til bekymring, de er så flotte begge to  

Anmeld Citér

15. december 2021

BabyIgen2022

Testene kan godt variere lidt i farvemængde og dit urin kan jo sagtens have været tyndere her til morgen. Jeg holder som regel bare øje med farven på urinen. Den siger mere.

Hvor langt er du?

Med min bio sidste år kunne jeg se udviklingen over flere dage og jeg holdt mig længere og længere for at snyde testen til at være mørkere, så da baby gik til, vidste jeg jo nok godt, hvad klokken havde slået. Min pointe er: Testene kan sagtens variere lidt i styrke af flere årsager, men tager du en test igen om 2 og 4 dage og tendensen er klar, så er det nok en bio ja.

Anmeld Citér

15. december 2021

AnoAno

Jeg tester alt i alt kun om eftermiddag da det er bedre for mig. Min urin er mere koncentreret om dagen end om morgen. Og syntes nu dine teste er pæne.

vil du følge dine teste er det nok bedst at teste ca på samme tid og mærke test.

tillykke

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym trådstarter

BabyIgen2022 skriver:

Testene kan godt variere lidt i farvemængde og dit urin kan jo sagtens have været tyndere her til morgen. Jeg holder som regel bare øje med farven på urinen. Den siger mere.

Hvor langt er du?

Med min bio sidste år kunne jeg se udviklingen over flere dage og jeg holdt mig længere og længere for at snyde testen til at være mørkere, så da baby gik til, vidste jeg jo nok godt, hvad klokken havde slået. Min pointe er: Testene kan sagtens variere lidt i styrke af flere årsager, men tager du en test igen om 2 og 4 dage og tendensen er klar, så er det nok en bio ja.

Hvor langt var du da den gik til? Jeg er enten 3+6 eller 4+0 i dag

Anmeld Citér

15. december 2021

BabyIgen2022

Anonym skriver:

Hvor langt var du da den gik til? Jeg er enten 3+6 eller 4+0 i dag

5+0 kom blødningen for alvor. Men havde plettet brunt inden.

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym trådstarter

Tak for svar tog en mere her til morgen under samme forhold som den svagere test igår.. og udviklingen er ret tydelig (positiv) i mine øjne så det har nok været at min urin har været mere koncentreret den aller første gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.