Hvornår fortalte I det til familie og på arbejdet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Svenne

Hej piger.
Jeg er gravid i uge 13. Vi har endnu ikke fortalt det til nogen. Vi skal til NF-scanning i morgen, og når det er overstået er det måske på tide at fortælle det til omverdenen.
Jeg tænker lidt på at informere familie og venner i morgen aften - og så fortælle det henne på arbejdet fredag. Men mine chefer er på kursus - ville det ikke være dårlig stil, at det er dem, der får det at vide som de sidste?

Hvornår fortalte I det til familie/venner og på arbejdet?

Ps. jeg kan jo nok heller ikke blive ved med at skjule det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Unalisa

jeg kunne slet ikke holder det så længe. hehe. Vi fortalte familien i uge 8. men min skole fik det først at vide da jeg var 6.måned henne..

Anmeld

28. oktober 2009

Lillefe

hehe Ja jeg fortalte det med det samme til min chef da jeg blev gravid med Nadia hun hoppede op og var vildt glad. Men nu er jeg på et nyt job.. og tror nu ikke hvis jeg var gravid jeg ville gøre det på samme måde derude Da det er helt anden slags job mm.. det er svært..  forstår dig godt..´

Anmeld

28. oktober 2009

LauraLW

Vi fortalte det ret tidligt til familien og de tætteste venner... det var der primært to grunde til:
1: Vi ville dele vores store glæde med dem vi elsker
2: Vi har før mistet, og ville gerne have at folk vidste at vi var gravide, så hvis det skulle ske igen, ville de vide hvorfor vi pludselig var så kede uden at vi først skulle fortælle og forklare.

Derudover havde jeg det skidt, og det var rart at folk vidste det og tog hensyn...

Laura - som ikke er overtroisk med noget i forhold til baby :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.