Tynd slimhinde - kan man gøre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.244 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2021

Anonym trådstarter

Vi er i IUI behandling og har fået at vide, at min slimhinde ikke er så tyk, men at de før har set at man godt kan blive gravid alligevel. 

Gynækologen sagde at min slimhinde var 5-6 mm da hun inseminerede. Jeg tænker den tynde slimhinde også er årsagen til at jeg aldrig mærke min mens. Har hverken smerter eller murren, samt at jeg kun bløder 3 dage - dvs brunlig udflåd 1. dag, lidt frisk blod 2. dag og brunlig udflåd på 3. dag. Det er jo ikke meget. 

Nu er mit spørgsmål: kan man gøre noget for at slimhinden bliver lidt tykkere (tage nogle tilskud eller noget) og hvad er jeres erfaringer med en tynd slimhinde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2021

Anonym

Jeg har ikke nogen almindelig cyklus så jeg fik den kunstigt lavet/ styret i forbindelse med fertilitetsbehandling. Min slimhinde blev meget flot tyk hver gang med estradiol. Det kan du sikkert få…

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ikke nogen almindelig cyklus så jeg fik den kunstigt lavet/ styret i forbindelse med fertilitetsbehandling. Min slimhinde blev meget flot tyk hver gang med estradiol. Det kan du sikkert få…

Har det givet pote for dig med en tykkere slimhinde tror du?

Anmeld Citér

15. december 2021

Frizzy

Har det givet pote for dig med en tykkere slimhinde tror du?

Min har hver gang været 11-12 mm. Jeg har to børn. 
De vil ikke lægge æg op på den klinik jeg gik på, hvis den var mindre en 7.

Held og lykke

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym trådstarter

Frizzy skriver:

Min har hver gang været 11-12 mm. Jeg har to børn. 
De vil ikke lægge æg op på den klinik jeg gik på, hvis den var mindre en 7.

Held og lykke

Wow det var noget mere end min var. Er den blevet så tyk af sig selv eller har du fået medicin for det? 

Anmeld Citér

15. december 2021

Frizzy

Anonym skriver:

Wow det var noget mere end min var. Er den blevet så tyk af sig selv eller har du fået medicin for det? 

Som jeg skrev udelukkende estradiol

Anmeld Citér

15. december 2021

Josemie

Min var naturligt 11 mm da jeg blev gravid med min søn i ivf behandling

Og det samme har den været da vi inden det var i inseminationsbehandling, mellem 10 og 14 mm. 
Har aldrig fået noget for det. 

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym

På den klinik jeg arbejder på, inseminerer vi ikke medmindre slimhinden er over 7 mm. Har du fået progesteron du skal tage her efter inseminationen? 

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym trådstarter

Frizzy skriver:

Som jeg skrev udelukkende estradiol

Okay var ikke klar over du var den samme, da du skrev som anonym i første besked

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

På den klinik jeg arbejder på, inseminerer vi ikke medmindre slimhinden er over 7 mm. Har du fået progesteron du skal tage her efter inseminationen? 

Jeg skal tage lutinus, men først ved positiv test ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.