Hjælp !! Min kæreste snorker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2021

kirin

Manglende søvn kan føre til mange slemme ting hahahah

Haha ja, jeg er da også "kommet til" at sparke manden ud af sengen en gang eller to fordi han ikke var til at vække

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2021

SofiaMik

Måske snorkeplaster?

Ellers kan han gøre som min mand, få en snorkeoperation, hvor de laver mere passage i næsen. Det er vel 15 år siden og han har selv været meget glad for det, sover bedre og mindre træt. 

Anmeld Citér

15. december 2021

Mortiltreogmåskefire

Hvis det er fordi at han er forkølet så hjælper det med næsespray inden han skal sove

Anmeld Citér

15. december 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Der kan siges meget godt om at sove på sofaen Det er min go-to løsning fra tid til anden.

Anmeld Citér

15. december 2021

A38

Hvis han selv er villig, så kan det nogle gange hjælpe at dyrke mere motion, komme i bedre form og tabe sig. 

Ingen alkohol i hverdagene.

Ørepropper, man kan få nogle gode nogle.

Læg ham om på siden eller send ham på sofaen.

Jeg døjer også med snorken herhjemme, men det går for det meste når jeg triller ham om på siden med hovedet væk fra mig. At sove på ryggen er no go!

Anmeld Citér

15. december 2021

Bettybom

Jeg har en mand som SNORKER! 

Han blev tjekket for søvnapnø - og har det i svær grad!
i marts fik han rettet skillevæggen i næsen - hvilket gav lidt mere passage. 
i juni tror jeg det var - fjernet KÆMPE mandler, da han altid er kronisk forkølet også. 

Det er en anden snorken nu -

men ligger han på ryggen, så er den helt galt igen. Så nu prøver viber bælte, som sidder under brystet og vibrere hver gang han ligger på ryggen. Han regere ikke når jeg prikker til ham eller også bliver han sur  

igår tjekket for alverdens allergier - desværre ikke rigtig noget ud over lidt alm pollen. 

næste step er maske med ilt  

sååh - hvis det er rigtig slemt, så må i den store tur igennem og håbe det hjælper …. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.