Veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2021

Anonym trådstarter

Hej, jeg har næsten ingen veninder.. Jeg har haft veninder før, men det er gledet ud med tiden, efter jeg fik barn.

Jeg har også før lavet et indlæg herinde, om en veninde, som jeg synes jeg havde et giftigt forhold med. Vi har ikke ses i 3 uger nu, men jeg er lidt bange for at give helt slip. Da jeg så ikke har nogle at mødes med.

Hvordan får man nye veninder? Jeg er også introvert, så jeg har ikke kæmpe behov for at være mega social, men alligevel savner jeg veninder og venner.Jeg har ikke nogle interesser som sådan, udover træning.

Synes nærmest det er blevet sådan, at det er nemmere at få en kæreste end en veninde.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej, jeg har næsten ingen veninder.. Jeg har haft veninder før, men det er gledet ud med tiden, efter jeg fik barn.

Jeg har også før lavet et indlæg herinde, om en veninde, som jeg synes jeg havde et giftigt forhold med. Vi har ikke ses i 3 uger nu, men jeg er lidt bange for at give helt slip. Da jeg så ikke har nogle at mødes med.

Hvordan får man nye veninder? Jeg er også introvert, så jeg har ikke kæmpe behov for at være mega social, men alligevel savner jeg veninder og venner.Jeg har ikke nogle interesser som sådan, udover træning.

Synes nærmest det er blevet sådan, at det er nemmere at få en kæreste end en veninde.  

Hvad med via dit arbejde? Eller i forældregruppen af dit barns skole/institution? 
eller er der noget du kunne få en interesse for og prøve at starte til? 
Har din mand nogle venner med kærester som I kan invitere hjem og derved opbygge en relation?

Anmeld Citér

13. december 2021

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Min søster bruger sådan en veninde side på Facebook, hvor hun har oprettet en gruppe i den by hun bor i, og så mødes med en gruppe piger... Det har resulteret i nye venskaber. 

Anmeld Citér

13. december 2021

Anonym

Jeg har fået gode venner igennem kirken, som holder ugentligt spagettigudstjenste for børn med deres forældre.  Hvis det venskaber uden børn, så meld dig til noget der har din interesse, derved kan du møde andre ligesindet. 

Anmeld Citér

13. december 2021

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Kram til dig. Det er hårdt at være i.

Jeg ved der er en online platform, der hedder Boblberg. Jeg har aldrig selv brugt det og kender det kun af navn, men tænker det kan være forsøget værd Google det og læs om det. 

Ellers så meld dig som frivillig i sportsklubben eller andet som har din interesse.  Derigennem kan du også få nye venskaber

Anmeld Citér

13. december 2021

Anonym

Hvad med at tage en ugentlig keramik time, det er primært en kvindehobby så der møder du helt sikkert nogle

Anmeld Citér

14. december 2021

RB90

Hvor i landet er du fra

Anmeld Citér

14. december 2021

Mortiltreogmåskefire

Jeg har fået veninder igennem mine børns legeaftaler. Når jeg arrangerer en legeaftale, så spør jeg om forældrene vil have en kop kaffe når de henter, og det er så med tiden blevet til nogen venskaber

Anmeld Citér

14. december 2021

JC2014

Profilbillede for JC2014

Frivilligt arbejde og legeaftaler for mine børn (og hyggesnak for forældrene imens) har været vejen frem for mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.