vis jeres stue!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

Honningblomst

Tjuhl skriver:

sådan her ser vores stuer ud

Hvor bor I bare fedt...med sjæl, personlighed og mening(hvis du forstår) det oser langt væk af mennesker der mener noget og ikke bare køber de møbler og stuer der er i Biva og bo bedre...fedt fedt hjem...der harman lyst til at være.

Nå,måtte lige komplimentere dit hjem og så ser det ud som jeg havde forestillet mig at i ville bo...minder meget om min skønne veninde og hendes familie...de bor også bare så skønt.

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Miamaja

Her er vores stuer og jeg elsker vores pejs om vinteren... guldklumpen har sin egen sofa stol og den er han meget glad for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2009

oo

Eva skriver:

Hvor bor I bare fedt...med sjæl, personlighed og mening(hvis du forstår) det oser langt væk af mennesker der mener noget og ikke bare køber de møbler og stuer der er i Biva og bo bedre...fedt fedt hjem...der harman lyst til at være.

Nå,måtte lige komplimentere dit hjem og så ser det ud som jeg havde forestillet mig at i ville bo...minder meget om min skønne veninde og hendes familie...de bor også bare så skønt.

Knus Eva.

tusind tak ja, vi forsøger at være os selv i hvert fald og vi har heldigvis en masse finurlige ting fra vores barndomshjem. faktisk er alle de store møbler fra ikea, men det er jo hvad man gør med dem, ikk

Anmeld

30. oktober 2009

Englebisse

Tjuhl skriver:

sådan her ser vores stuer ud

Hold kæft et super hyggeligt hjem I har I har bare så meget varme og personlighed I jeres hjem. Det er et sted man ville føle sig hjemme. Love it 

Anmeld

30. oktober 2009

oo

Englebisse skriver:

Hold kæft et super hyggeligt hjem I har I har bare så meget varme og personlighed I jeres hjem. Det er et sted man ville føle sig hjemme. Love it 

tak skal du have

Anmeld

30. oktober 2009

Heidi.

Her er vores Men en lidt uhyggelig kat på et af billederne Men det er jo Halloween

Kh Heidi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2009

malou

Vores ser indtil videre sådan her ud... vi er gået lidt i stå med det sidste renorvering af vores hus da min kæreste jo har fået en leder stilling og jeg hellere vil hygge med Victor Men der skal jo selvfølgelig karmtræ og vindueskarme på.. og sorte lammel gardiner... some day.. og ved køkkenet skal baren jo bygges færdig med sort plade på og lamper hængende over...- ydermere er tanken at "hullet" til højre for buen.. at der skal bygges en vinreol op i multiflex plader...

Ja drømme har vi masser af... men det er godtnok svært at tage sig sammen pt...smiler

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.