Er den her positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2021

Trilletrolle

Hej. 

Jeg tog en test til morgen fordi jeg havde en mærkelig fornemmelse i kroppen. Jeg blev insemineret d. 16 november, og testede negativ 14 og 17 dage efter. Snakkede med klinikken og de sagde løbet var kørt og jeg skulle vente på min mens. Fik stadig ikke mens og testede igen negativ. Har haft fat i klinikken flere gange som sagde jeg skulle være tålmodig og det var meget normalt at mens kunne forskubbes grundet hormonerne. Nu tester jeg så positivt næsten 4 uger efter insemination, har levet som om jeg ikke var gravid og har nu dårlig samvittighed over det. Er så forvirret, men også glad, men nu nervøs da jeg drak et par øl igår. 

Tror i det er en sund graviditet så? Og den er positiv ikke?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Trilletrolle skriver:

Hej. 

Jeg tog en test til morgen fordi jeg havde en mærkelig fornemmelse i kroppen. Jeg blev insemineret d. 16 november, og testede negativ 14 og 17 dage efter. Snakkede med klinikken og de sagde løbet var kørt og jeg skulle vente på min mens. Fik stadig ikke mens og testede igen negativ. Har haft fat i klinikken flere gange som sagde jeg skulle være tålmodig og det var meget normalt at mens kunne forskubbes grundet hormonerne. Nu tester jeg så positivt næsten 4 uger efter insemination, har levet som om jeg ikke var gravid og har nu dårlig samvittighed over det. Er så forvirret, men også glad, men nu nervøs da jeg drak et par øl igår. 

Tror i det er en sund graviditet så? Og den er positiv ikke?

Den ser ihvertfald positiv ud

mht øl og sådan, så har min egen læge beroliget mig med at barnet har en lillle "madpakke" med de første uger, og derfor ikke får næring af morens kost endnu. 

Jeg blev selv meget overrasket over min positive test og havde to dage forinden været til fest med det hele og også generelt i dagene inden både fået fyraftensøl, spandevis af kaffe, energidrik ja, ALT det man ikke "må" - så jeg håber at lægen har ret, den sidder der ihvertfald endnu 7+6

Anmeld Citér

12. december 2021

Anonym2300

Den er så flot positiv - jeg tør godt sige kæmpe tillykke!

Og du skal slet ikke bekymre dig om de øl, slip bare det helt

Anmeld Citér

12. december 2021

Enmere20

Den er så fin positiv - tillykke

mht øl, så gav jeg den selv ret meget gas inden jeg testede positiv da vi havde sommerferie, havde forsøgt i et år og var på vej videre i systemet. Vi prøvede ikke ihærdigt den måned og fik også fjernet en polyp i understellet, så gav det ingen chance den måned. Og selvfølgelig der kom den positive test  er nu 24 uger henne med sund og rask baby

Anmeld Citér

12. december 2021

Trilletrolle

Tak for jeres svar, beroliger lidt. Men havde fuldstændig vænnet mig til tanken om ikke flere børn og havde indstillet mig på det, og nu står jeg med den her test? Så får vi lige vendt det på hovedet igen, men er jo selvfølgelig ønsket. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv ��

Må i gang med vitaminerne igen med det samme og håber så ikke det betyder noget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.