Kender nogle disse symptomer på tidlig graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.388 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2021

Anonym trådstarter

hej,

jeg kunne godt tænke mig at vide om nogle har haft ligende symptomer som tidlig gravid.

vi prøver at blive gravide og jeg håber virkeligt den er der så vi ikke skal i behandling. 
samme tid vil jeg spørge hvor man har oplevet at brystvorten der hvor barnet sutter at den stritter mere og måske bliver lidt større ud af til.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2021

Mom2be2022

hej,

jeg kunne godt tænke mig at vide om nogle har haft ligende symptomer som tidlig gravid.

vi prøver at blive gravide og jeg håber virkeligt den er der så vi ikke skal i behandling. 
samme tid vil jeg spørge hvor man har oplevet at brystvorten der hvor barnet sutter at den stritter mere og måske bliver lidt større ud af til.

Jeg fik næseblod da jeg havde en bio, gik derefter over i IVF behandling, hvor jeg igen to dage efter jeg fik lagt æg op, fik næseblod og på den måde vidste jeg allerede der at jeg ville få en positiv test og har denne gang også haft meget ømme/følsomme bryster og næsten konstant strittende brystvorten

Anmeld Citér

10. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har altid fået næseblod nogle dage inden positiv test. Ikke så det løber ud, men blod når jeg pudser næse. 

Og ja så bliver brystvorten stivere og tydelige talgkirtler (Kan ikke huske hvad de hedder)

Men en del ting hænger jo desværre lige så meget sammen med øget produktion af fx progesteron, så man kan have de samme symptomer i tidlig graviditet og inden mens

Anmeld Citér

11. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Forfærdelig ømme brystvorter er det tidligste tegn på graviditet her hos mig. 

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym trådstarter

Kan hermed sige at jeg har testet positiv 4+2 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym

Dejligt! Hos mig har forstoppelse et stykke tid efter ÆL været første graviditetstegn. 

Men hvis du allerede har svært ved at holde vandet når du nyser, så vil jeg virkeligt anbefale masser af knibeøvelser

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Dejligt! Hos mig har forstoppelse et stykke tid efter ÆL været første graviditetstegn. 

Men hvis du allerede har svært ved at holde vandet når du nyser, så vil jeg virkeligt anbefale masser af knibeøvelser

Det gør jeg allerede, tror det var fordi jeg skulle tisse ��

kun sket en gang

Anmeld Citér

11. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det gør jeg allerede, tror det var fordi jeg skulle tisse ��

kun sket en gang

Ja det kan være svært hvis man skal tisse meget!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.