Nærkontakt-Isolation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
7 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg er nærkontakt til en smittet og er ikke vaccineret, så derfor er jeg hjemme i isolation.

Inden alt det her var kæresten og jeg ikke på talefod. Altså uvenner. 

På trods af, at han ved jeg ikke må gå ud og handle så mener han, at det kan jeg sagtens, så det indebærer, at han handler ikke, det samme gør jeg heller ikke, så vi får intet mad herhjemme  

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind!! Syntes han er plat og barnlig!! Han opfører sig som en forkælet møgunge!! Vi har ingen der kan hjælpe med indkøb desværre så hvad fanden gør jeg?? 

Syntes det er fuldstændig vanvittig opførsel fra hans side af!! Voksne menneske der opfører sig sådan!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2021

B&J

Gå ind og få en seriøs snak med ham ellers havde jeg sku smidt ham ud.

det efter kan du gå på nettet og handle madvare og de kommer med det 

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Gå ind og få en seriøs snak med ham ellers havde jeg sku smidt ham ud.

det efter kan du gå på nettet og handle madvare og de kommer med det 

Men han nægter. Han er så stædig så det halve kunne være nok! Også selvom han selv er ved at “dø” af sult!! 

Jeg har også sagt til ham, at jeg aldrig har oplevet så barnlig en opførsel før fra et voksent menneske!! Jeg fatter det virkelig ikke!! 

Anmeld Citér

10. december 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Ja, det virker da virkelig latterligt af ham og barnligt!

En løsning kan være, at få leveret mad igennem forskellige tjenester bl.a. Nemlig, Rema1000 (Vigo)

Anmeld Citér

10. december 2021

B&J

Anonym skriver:

Men han nægter. Han er så stædig så det halve kunne være nok! Også selvom han selv er ved at “dø” af sult!! 

Jeg har også sagt til ham, at jeg aldrig har oplevet så barnlig en opførsel før fra et voksent menneske!! Jeg fatter det virkelig ikke!! 

Jamen så smid ham ud også må du gå på nettet og handle for mad skal man da have eller gå ind og spørg naboen ? 
Ring til venner eller familie 

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Tænker bare jeg ville bestille på nemlig.com eller få en pizza leveret til døren. Der er meget man kan gøre fra sin tlf, uden at ende med at dø af sult.

Anmeld Citér

10. december 2021

Sprit25

Bilka to go. Du handler på nettet, de smider det ind i din bil... 

Nemlig.com

Justeat skriv i notefeltet, stil foran døren og bank på. 

I er begge voksne mennesker

Anmeld Citér

10. december 2021

Soonmom

Så ville jeg bare handle på nemlig.com og æde det ekstra beløb (håber I har fælles økonomi, hvis ikke ville jeg simpelthen kun bestille til mig selv) - og ja jeg ville synke helt ned på hans niveau, kun vaske mit eget tøj osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.