Jeg er så udkørt, og træt.
Min eks og jeg er ved at gå fra hinanden. Vi skal være ude af vores bolig d 1, men min eks har gjort alt i hans magt, for at dette brud ikke skal gå smurt.
Såsom.
Jeg må ikke søge bolig, udover det jeg kan finde på nettet. Altså jeg må ikke lave en annonce at jeg søger en bolig. Grunden, fordi han vil selv fortælle hans familie vi er gået fra hinanden, og de skal ikke læse det via et søgeopslag, forståeligt, men
5 mdr er der gået, og han har ikke fortalt det. Det gør min boligsøgning meget svær, da jeg heller ikke kan kommentere på boliger på facebook mm, da de også kan se det.
Når jeg så endelig finder en bolig på diverse netsider, og skal ud og se dem, starter han en diskution lige inden, og nægter nogle gange endda at jeg må tage nogle af bilerne (Jeg ejer den ene), og når jeg så endelig ser boligerne, snakker han ikkke om andet når jeg kommer hjem om, hat jeg nu råd til det, det var dyrt, haven er da ikke stor nok til hundene, altså han får mig altid til at tvivle på, om jeg kan faktisk bo der.
Det har der røget nogle gode boliger på den bekostning.
ydeligere har han ikke betalt en eneste husleje det sidste halve år. Min opsparing som jeg skulle bruge på flytning, forsvandt ret hurtigt i de mdr, Hvillet han tir understreger “Jeg har jo ikke råd til at flytte”
Jeg har på fornemmelsen, at han bevidst har lavet denne handling, for at ruinere mig.
Jeg har også lånt ham 50.000, til opstart til et firma, som han først vil betale mig, når vi hat gjort alt op i boligen..
Selvom jeg endnu ikke har en bolig, skal vi stadig være ude d 1, så jeg ville begynde at pakke lidt ned.
Det måtte jeg heller ikke, da han ikke gider at se på rod så længe, og gjorde jeg det, ville han brænde mine ting.
Han flytter den den 13, og har intet selv pakket endnu.
Vorws forhold har altid været ret giftigt, vi fandt sammen da jeg var ung og naiv, og lod ham egentlig styre alt. Venner/veninder og familie er også røget på den bekostning.
Han ser sig selv som verden sødeste mand, fordi han har tilbudt mig st flytte med ham, indtil jeg finder noget selv, men den betingelse at “Jeg tager mig sammen, og gør som han siger” Dette føler jeg bare er en fælde, og jeg aldrig kommer væk..
Hvad kan jeg gøre? Jeg er efterhånden ret stresset over at skullle stå på gaden, om 3 uger,