Eks modarbejder brud.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
7 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg er så udkørt, og træt. 
Min eks og jeg er ved at gå fra hinanden. Vi skal være ude af vores bolig d 1, men min eks har gjort alt i hans magt, for at dette brud ikke skal gå smurt. 
Såsom. 
Jeg må ikke søge bolig, udover det jeg kan finde på nettet. Altså jeg må ikke lave en annonce at jeg søger en bolig. Grunden, fordi han vil selv fortælle hans familie vi er gået fra hinanden, og de skal ikke læse det via et søgeopslag, forståeligt, men 
5 mdr er der gået, og han har ikke fortalt det. Det gør min boligsøgning meget svær, da jeg heller ikke kan kommentere på boliger på facebook mm, da de også kan se det. 
Når jeg så endelig finder en bolig på diverse netsider, og skal ud og se dem, starter han en diskution lige inden, og nægter nogle gange endda at jeg må tage nogle af bilerne (Jeg ejer den ene), og når jeg så endelig ser boligerne, snakker han ikkke om andet når jeg kommer hjem om, hat jeg nu råd til det, det var dyrt, haven er da ikke stor nok til hundene, altså han får mig altid til at tvivle på, om jeg kan faktisk bo der. 

Det har der røget nogle gode boliger på den bekostning. 

ydeligere har han ikke betalt en eneste husleje det sidste halve år. Min opsparing som jeg skulle bruge på flytning, forsvandt ret hurtigt i de mdr, Hvillet han tir understreger “Jeg har jo ikke råd til at flytte” 

Jeg har på fornemmelsen, at han bevidst har lavet denne handling, for at ruinere mig. 
Jeg har også lånt ham 50.000, til opstart til et firma, som han først vil betale mig, når vi hat gjort alt op i boligen..  

Selvom jeg endnu ikke har en bolig, skal vi stadig være ude d 1, så jeg ville begynde at pakke lidt ned. 
Det måtte jeg heller ikke, da han ikke gider at se på rod så længe, og gjorde jeg det, ville han brænde mine ting. 
Han flytter den den 13, og har intet selv pakket endnu. 

Vorws forhold har altid været ret giftigt, vi fandt sammen da jeg var ung og naiv, og lod ham egentlig styre alt. Venner/veninder og familie er også røget på den bekostning. 

Han ser sig selv som verden sødeste mand, fordi han har tilbudt mig st flytte med ham, indtil jeg finder noget selv, men den betingelse at “Jeg tager mig sammen, og gør som han siger” Dette føler jeg bare er en fælde, og jeg aldrig kommer væk.. 
Hvad kan jeg gøre? Jeg er efterhånden ret stresset over at skullle stå på gaden, om 3 uger, 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du kontakter familie eller venner og får hjælp og en sofa at bo på! Jeg ved godt du siger du er blevet afskåret fra dem. Men prøv nu! Jeg kender ingen i hele verden der ikke ville springe op med åbne arme hvis de fik et opkald fra dig hvor du bad om hjælp! Det er næsten 100% sikkert at flere af dem håber at det sker en dag. At du kommer væk fra ham. 

Hvis det virkelig ikke lykkes, så kontakt et krisecenter. Manden truer med at brænde dine ting og holder dig nærmest indespærret på den måde han agerer. 

Og du lyder også som en knækket kvinde, hvis du i ramme alvor bare betaler hele huslejen, hvis han ikke gør. Og føjer ham ift at begrænse din bolig søgning på sociale medier. 

Anmeld Citér

9. december 2021

Musemåtte

Som ovenstående skriver
Skriv/ring til et krisecenter, så vil de hellere end gerne hjælpe dig videre. Ud fra din tekst, så lyder det som psykisk vold - og det kan være så svært at komme ud af selv. Stort kram!

Anmeld Citér

9. december 2021

Musemåtte

Og hvis det er muligt i dit boligområde - Så kan jeg kun anbefale dig at melde dig ind i en boligforening. Der er lejeboliger ofte billigere, end i det private.

Anmeld Citér

9. december 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Du lader dig fortsat styre af ham, når du 5 måneder efter ikke tør søge boliger på Facebook. 

Slip fri af hans greb, søg alle de boliger, du ønsker, pak dine sager og kom væk i en fart. 
Om nødvendigt må du involvere politiet. 

Om han gider se på rod, selv vil fortælle sin familie det, ikke synes haven er stor nok osv er HANS problem. Det er ellers en fin ordning, at du betaler huslejen og det hele… for ham. 

Pak sydfrugterne og lad være med at vente på ham. Han har ikke støttet dig indtil nu, så hvorfor forvente han begynder?

Har du ikke netværk til at flytte, så lej en flyttemand. De har også billig opbevaring.

Anmeld Citér

9. december 2021

drabo

Profilbillede for drabo

Altså du er nød til at tage styringen over dit liv - og endelig endelig ikke flyt med ham - det er tydeligt at han styrer dig.

Tag på krisecenter eller i alle fald opsøg et og få hjælp - du lyder som en der totalt lader dig styre af ham. 

Fair nok han gerne vil fortælle sin familie om det - men det skulle han have gjort indenfor en uge - nu lyder det bare som endnu en måde at styre dig på - han har ladet dig bruge din opsparing - du er nød til bare at sige stop og komme væk.

Tror jeg erindre du har skrevet tidligere i alle fald får det med hundene en klokke til at ringe - men altså du er nød til at komme væk og selvom hundene er vigtige - så er du vigtigere.

Anmeld Citér

9. december 2021

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Jeg er så udkørt, og træt. 
Min eks og jeg er ved at gå fra hinanden. Vi skal være ude af vores bolig d 1, men min eks har gjort alt i hans magt, for at dette brud ikke skal gå smurt. 
Såsom. 
Jeg må ikke søge bolig, udover det jeg kan finde på nettet. Altså jeg må ikke lave en annonce at jeg søger en bolig. Grunden, fordi han vil selv fortælle hans familie vi er gået fra hinanden, og de skal ikke læse det via et søgeopslag, forståeligt, men 
5 mdr er der gået, og han har ikke fortalt det. Det gør min boligsøgning meget svær, da jeg heller ikke kan kommentere på boliger på facebook mm, da de også kan se det. 
Når jeg så endelig finder en bolig på diverse netsider, og skal ud og se dem, starter han en diskution lige inden, og nægter nogle gange endda at jeg må tage nogle af bilerne (Jeg ejer den ene), og når jeg så endelig ser boligerne, snakker han ikkke om andet når jeg kommer hjem om, hat jeg nu råd til det, det var dyrt, haven er da ikke stor nok til hundene, altså han får mig altid til at tvivle på, om jeg kan faktisk bo der. 

Det har der røget nogle gode boliger på den bekostning. 

ydeligere har han ikke betalt en eneste husleje det sidste halve år. Min opsparing som jeg skulle bruge på flytning, forsvandt ret hurtigt i de mdr, Hvillet han tir understreger “Jeg har jo ikke råd til at flytte” 

Jeg har på fornemmelsen, at han bevidst har lavet denne handling, for at ruinere mig. 
Jeg har også lånt ham 50.000, til opstart til et firma, som han først vil betale mig, når vi hat gjort alt op i boligen..  

Selvom jeg endnu ikke har en bolig, skal vi stadig være ude d 1, så jeg ville begynde at pakke lidt ned. 
Det måtte jeg heller ikke, da han ikke gider at se på rod så længe, og gjorde jeg det, ville han brænde mine ting. 
Han flytter den den 13, og har intet selv pakket endnu. 

Vorws forhold har altid været ret giftigt, vi fandt sammen da jeg var ung og naiv, og lod ham egentlig styre alt. Venner/veninder og familie er også røget på den bekostning. 

Han ser sig selv som verden sødeste mand, fordi han har tilbudt mig st flytte med ham, indtil jeg finder noget selv, men den betingelse at “Jeg tager mig sammen, og gør som han siger” Dette føler jeg bare er en fælde, og jeg aldrig kommer væk.. 
Hvad kan jeg gøre? Jeg er efterhånden ret stresset over at skullle stå på gaden, om 3 uger, 

Hvorfor skal han overhovedet med ud at kigge på bolig til dig ? Næste gang må du jo lyve for ham og sige at du skal noget andet.
Skriv dig op i alle de boligforeninger du kan . Ring til det nærmeste krise center og tag en samtale med dem mht. hvad du kan gøre og hvordan du er stillet.
Pres ham med de 50.000 kr, for jeg tvivler på du får dem igen. 
pak nogle ting og kør det hjem til noget familie løbende i tilfælde af at han ikke flytter den 13.

Anmeld Citér

9. december 2021

Anonym

Få dig noget selvrespekt og flyt væk fra ham, hvorfor skal han bestemme over dit liv når I ikke en gang er sammen længere?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.