Unge Gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2008

Louise_T

Hey..

Jeg er 22 og venter mit Barn nr.2.....(pige) Er sat til den 18 Juli.

Jeg har Malou i forvejen Som er fra D. 2 august- 07,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2008

Kira

Hejj :)

Jeg er kun 17 fylder 18 om nogle få dage,, og jeg er 2 måaneder henne :)

Anmeld

16. juli 2008

charlottekri

hej kira
nøj, det var tidligt!! er det en planlagt graviditet?? og er du stadig sammen med faderen??
(H)

Anmeld

16. juli 2008

Christinahr

charlottekri skriver:

hej kira
nøj, det var tidligt!! er det en planlagt graviditet?? og er du stadig sammen med faderen??
(H)

Undskyld men jeg bliver nødt til at kommentere dit indlæg.

Hvorfor skal man have de spørgsmål når man ung? Du er selv en ung mor og alligevel stiller du i mine ører så dømmende spørgsmålstegn ved andres graviditet....

Dette er ikke ment negativt bare nysgerrigt

Anmeld

16. juli 2008

Kvindemin

Jeg bliver 19.
Er mor til Celina på 8 mdr., snart 9 :)

Anmeld

16. juli 2008

Kvindemin

Undskyld men jeg bliver nødt til at kommentere dit indlæg.

Hvorfor skal man have de spørgsmål når man ung? Du er selv en ung mor og alligevel stiller du i mine ører så dømmende spørgsmålstegn ved andres graviditet....

Dette er ikke ment negativt bare nysgerrigt

Tænkte nok det samme :)
Er hun dårligere stillet, hvis hun ik er sammen med faderen?

Anmeld

16. juli 2008

charlottekri

det var ikke på NOGEN måde for at kritisere!!! jeg var bare nysgerrig.. (en lille svaghed...:$) Jeg synes da bare det er sejt gjort!! der er jo bare nogle der bliver modne tidligere end andre, og jeg synes at det er fedt at få børn tidligt, for så kan være "ung" sammen med sine børn og opleve sine børnebørn vokse op og få ens oldebørn... det er da en gave, men selvfølgelig er det også ok med dem der vælger at få en karriere først ;)
håber ikke jeg stødte nogen... :$
(H)

Anmeld

16. juli 2008

Kvindemin

Smiler.
Helt okay, det kunne godt lyde lidt negativ :)

Anmeld

16. juli 2008

charlottekri

ja sådan var det jo slet ikke ment ;):P
(H)

Anmeld

16. juli 2008

Christinahr

charlottekri skriver:

det var ikke på NOGEN måde for at kritisere!!! jeg var bare nysgerrig.. (en lille svaghed...:$) Jeg synes da bare det er sejt gjort!! der er jo bare nogle der bliver modne tidligere end andre, og jeg synes at det er fedt at få børn tidligt, for så kan være "ung" sammen med sine børn og opleve sine børnebørn vokse op og få ens oldebørn... det er da en gave, men selvfølgelig er det også ok med dem der vælger at få en karriere først ;)
håber ikke jeg stødte nogen... :$
(H)

Nej jeg kunne næsten regne ud du ikke ville støde nogen :), det er bare lige de to spørgsmål jeg ALTID får og jeg synes det er r..irreterende. Jeg er også meget nysgerrig af person og det kan være du ville fortsætte anderledes.

Som dig er jeg også glad for at være ung mor, ikke at jeg har prøvet andet, men man bliver bare "dømt". Et forhold med to på 18 kan i princippet være lige så seriøst som et mellem et par på 35, men der ville de spørgsmål aldrig blive stillet.

Ja jeg skal nok bare lige af med det:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.