Erfaring med progesteron

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.475 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. december 2021

Måskemor

Hej.

Min gynækolog har sat mig i gang med Cyclogest som er et progesteron. Jeg har lige testet positiv og har tidligere mistet to graviditeter, så nu skal vi prøve om progesteron kan hjælpe med at holde på det.

har nogen prøvet det, og hvad er jeres erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Måskemor skriver:

Hej.

Min gynækolog har sat mig i gang med Cyclogest som er et progesteron. Jeg har lige testet positiv og har tidligere mistet to graviditeter, så nu skal vi prøve om progesteron kan hjælpe med at holde på det.

Har ingen erfaringer, men har mistet 3 gange og været i udredning for gentagne graviditetstab. Når jeg engang tester positiv, skal jeg fra positiv test, og til og med uge 12 have Lutinus (progesteron) med samme formål som dig

Håber det virker for dig, og at det lykkedes denne gang

Anmeld Citér

8. december 2021

Mom2be2022

Jeg får Cyclogest, er 4+1 og har fået det siden 2+1, men har her til morgen fået mindre blødning og må bare krydse finger for at ikke har nogen betydning

håber at det er med til hjælpe dig

Anmeld Citér

8. december 2021

WantingBaby2012

Måskemor skriver:

Hej.

Jeg har med vores ældste søn været i behandling i alt 3 gange. Alle 3 gange blev jeg gravid, men stoppede progesterontilskud (lutinus) ved positiv test. Jeg mistede de 2 gange, men 3. gang forsøgte vi os med lutinus til uge 10 og idag er min søn 7 år. Jeg tror på, at det havde betydning for mig. 

Det skader jo ikke at tage det uanset, da det er et stof som kroppen gerne selv skulle danne. Nogen skal bare have lidt hjælp  

Held og lykke og jeg krydser fingre.

Anmeld Citér

8. december 2021

Måskemor

WantingBaby2012 skriver:

Jeg har med vores ældste søn været i behandling i alt 3 gange. Alle 3 gange blev jeg gravid, men stoppede progesterontilskud (lutinus) ved positiv test. Jeg mistede de 2 gange, men 3. gang forsøgte vi os med lutinus til uge 10 og idag er min søn 7 år. Jeg tror på, at det havde betydning for mig. 

Det skader jo ikke at tage det uanset, da det er et stof som kroppen gerne selv skulle danne. Nogen skal bare have lidt hjælp  

Held og lykke og jeg krydser fingre.

Tak. 
Jeg har to børn som er lavet uden nogen form for hjælp eller medicinsk støtte. Senest i 2019.  Men det kan åbenbart ikke lade sig gøre nu. Jeg skal også tage Progesteron indtil i hvert fald uge 7. Håber den bliver siddende denne gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.