Hvorfor drømmer jeg den slags?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2021

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har på det sidste par uger vågnet om natten, fordi jeg har haft nogle ubehagelige drømme. 
I drømmene er der ofte tale om at jeg er med i en konkurrence/spil, og der er tit andre voksne mennesker med også (men, det er ikke nogle jeg kender, som optræder) Men min farmor har været med i en af dem. Men stederne drømmene har forgået har været forskellige.
Drømmene er voldsomme, på den måde at der er blod og tit knive involveret og sår. Jeg ser folk blive såret, og jeg er selv i fare for at blive såret i drømmen. I drømmen er der tit temaet om at være “på flugt og forsøge at komme væk”

Jeg har vågnet fra drømmen flere gange når det er for meget for mig. 

Er der nogle, der kan tyde drømme, eller kan se et budskab fra denne drøm? Jeg spekulerer over, om der er noget min underbevidsheden forsøger at fortælle mig..

Jeg har det godt til daglig, trives og er ikke stresset 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2021

Frizzy

Har du set for meget squid game..? �� jeg drømmen tit vildsomt hvis jeg der voldsomme film/ serier. 
Ellers fortæller din underbevidsthed dig at du for tiden nok er lidt i kamp mode og skal forsvarendig / være på vagt. 
Hvad har ændret sig privat eller på arbejde..?

Anmeld Citér

8. december 2021

Anonym trådstarter

Har du set for meget squid game..? �� jeg drømmen tit vildsomt hvis jeg der voldsomme film/ serier. 
Ellers fortæller din underbevidsthed dig at du for tiden nok er lidt i kamp mode og skal forsvarendig / være på vagt. 
Hvad har ændret sig privat eller på arbejde..?

Ja, jeg binge watched Squid game, men det er nogle måneder siden 3 mdr

Hmm, altså jeg har fået kæreste. Men interessant, hvad du skriver. Jeg har nemlig følt at jeg skulle holde lidt low-key med min x mand. Ikke fortælle for meget om hvad jeg laver osv, men holde det på et neutralt plan. Og ja, min x mand kan godt være kontrollerende i sin adfærd og den måde han siger tingene på Så, måske fortæller underbevidstheden, at jeg er lidt på “vagt” overfor ham.

Ikke fordi, jeg vil begynde og tale negativt om ham, han er stadig fader til vores barn, og vi har et godt samarbejde på trods

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.