Er det Bidemærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
7 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2021

Anonym trådstarter

Min søn siger her til aften han har ondt i ryggen kigger ham selvfølglig på ryggen og spørg ham hvad der er sket da jeg ser nogle røde mærker og han fortæller selv han er blevet bidt og hvem der har bidt ham men børnehaven har ingenting oplyst mig så man bliver sgu lidt harm over at børnehaven ingenting har nævnt idag og det er ikke første gang at denne dreng har været på min søn han har skubbet og revet ham før og jeg ved godt det bare er børn men forventer da som mor at få det at vide når nogle har bidt/revet eller slået ham.  Men drengen er 3 år og har en god fantasi kunne bare ikke forstille mig han vil sige sådan noget for sjov… synes i det ligner bidenærke ? 

har selvfølglig tænkt mig at tale med pædagogerne imorgen om det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg synes ikke det ligner bidmærke. Er det ryggen? Hvordan skulle det andet barn da også få fat rundt om ryggen og kunne bide til? Jeg synes også riften ser ældre ud end at det skulle være sket i dag? Det ser ud til at der er skorpe på? Jeg tænker at han har revet sig på et eller andet. 

Anmeld Citér

7. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Min søn siger her til aften han har ondt i ryggen kigger ham selvfølglig på ryggen og spørg ham hvad der er sket da jeg ser nogle røde mærker og han fortæller selv han er blevet bidt og hvem der har bidt ham men børnehaven har ingenting oplyst mig så man bliver sgu lidt harm over at børnehaven ingenting har nævnt idag og det er ikke første gang at denne dreng har været på min søn han har skubbet og revet ham før og jeg ved godt det bare er børn men forventer da som mor at få det at vide når nogle har bidt/revet eller slået ham.  Men drengen er 3 år og har en god fantasi kunne bare ikke forstille mig han vil sige sådan noget for sjov… synes i det ligner bidenærke ? 

Synes ikke det ligner bidemærker overhovedet. Både rift og sår ser også ud ril at være flere dage gammelt. Og såret ser betændt ud hvilket kan være grunden til at det gør ondt 

Anmeld Citér

7. december 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Nej kan ikke se noget der ligner et bidemærke, eller noget der ser nyt ud. 

det med at blive harm, rolig nu. du ved ikke om der er sket noget og hvis der er,  om de så ved det er sket. 

Anmeld Citér

7. december 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Synes ikke det ligner bidemærker, men derfor kan han da godt være bidt et andet sted hvor det ikke har efterladt mærke og han så blander der lidt sammen da han jo kun er 3 år. 

Anmeld Citér

8. december 2021

Soonmom

Jeg synes heller ikke det ligner et bidemærke (i hvert fald ikke et nyt når der er skorpe på) når det er sagt har min dreng på 4 år pt et mærke i ryggen fra bid og det er bare en enkelt tand man kan se aftrykket af.

Det skete i puderummet, så jo de kan sagtens få bid i ryggen.

Pædagogerne kan ikke se alt og det er jo ikke sikkert det har været noget voldsomt. Og igen så kan jeg ikke se at bidemærker er værre en slag og skub og man kan heller ikke som pædagog holde øje med alle som har slået/skubbet (selvfølgelig informerer man om de voldsomme tilfælde ), men ro på

Anmeld Citér

8. december 2021

Anonym

Lillehjerte skriver:

Jeg synes ikke det ligner bidmærke. Er det ryggen? Hvordan skulle det andet barn da også få fat rundt om ryggen og kunne bide til? Jeg synes også riften ser ældre ud end at det skulle være sket i dag? Det ser ud til at der er skorpe på? Jeg tænker at han har revet sig på et eller andet. 

Et barn kan sagtens få fat i ryggen på et andet og bide til! Jeg har billeder af et komplet tandsæt i ryggen på min datter, som kan bevise det.

Når det så er sagt, så synes jeg heller ikke, det umiddelbart ligner et frisk bidemærke. Måske et kradsemærke, eller han har slået ryggen ind i noget skarpt/spidst. 

Anmeld Citér

8. december 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman

Pædagogerne behøver ikke altid at vide at et barn et blevet bidt. 
min datter er et par gange kommet hjem fra vuggestue med bidemærker som der ikke er nogen der har vidst noget om når jeg har gjort dem opmærksomme på det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.