Æl spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg er så skod til at bruge æl test. Hvornår mon den bliver positiv? 

For 2-3 dage siden nev det i Højre side. Har ikke testet positiv og har testet morgen og aften. 

Havde min menstruation d. 23. Så i følge apps og hvis man regner 16-14 dage tilbage. Så burde jeg have haft æl eller få den senest fredag. Jeg har bare endnu ikke kunne ramme en positiv æl test. De sidste 4 måneder. sidste måned testede jeg siden min mens. Til få dage før. De kraftigste test jeg får er lidt ala den her til sften.

Jeg mister snart troen på at projekt baby lykkes. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

For 2-3 dage siden nev det i Højre side. Har ikke testet positiv og har testet morgen og aften. 

Havde min menstruation d. 23. Så i følge apps og hvis man regner 16-14 dage tilbage. Så burde jeg have haft æl eller få den senest fredag. Jeg har bare endnu ikke kunne ramme en positiv æl test. De sidste 4 måneder. sidste måned testede jeg siden min mens. Til få dage før. De kraftigste test jeg får er lidt ala den her til sften.

Jeg har brugt 8 måneder på at finde mit peak, og var slet ikke i tvivl da den forleden bragede fuldstændig positiv (se billede). Mine har aldrig været særlig tydelige normalvis. 

Jeg har fundet ud af, at jeg skal teste ved aftentid (denne gang efter 20, som det ellers er foreskrevet at man ikke skal!) - så mærk efter i din krop, giv det tid, køb en masse tests og prøv dig frem

Held og Lykke!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. december 2021

Jolle88

Jeg må indrømme at jeg gav op på de ‘manuelle’ tests fordi stregerne forvirrede mig. Købte derfor Clearblue digitale ÆL test og har nu uden problemer kunne tracke i 4 måneder. 

Anmeld Citér

7. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Måske de digitale virker bedre for dig? 
Har læst om flere der ikke kan teste positiv på de alm., men derimod de digitale. 
Jeg håber du snart står med en positiv test!

Anmeld Citér

12. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg har endnu ikke fået en positiv test. 

Har testet morgen og aften . Men vi har hygget stort set hver anden dag hele måneden. Så håber vi har ramt æl dagen. 

Jeg tror måske den var her for små 3 dage siden. Kan det mon passe at jeg har test dage mellem d. 21 og 23? 

Anmeld Citér

12. december 2021

__anonym

Jeg har endnu ikke fået en positiv test. 

Har testet morgen og aften . Men vi har hygget stort set hver anden dag hele måneden. Så håber vi har ramt æl dagen. 

Jeg tror måske den var her for små 3 dage siden. Kan det mon passe at jeg har test dage mellem d. 21 og 23? 

Testdag 14 dage efter æl, da det er forventet dag for mens. 
På strimmelteste anbefales det at teste efter kl. 10.00, på de digitale kan man teste med morgenurin. 
Æl kan også rykke sig, så måske den enten er kortere eller længere end normalt? Krydser for, at du i næste cyklus (hvis du tester der), får en positiv æl-test, hvis ikke du får en positiv g-test denne gang

Anmeld Citér

12. december 2021

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Testdag 14 dage efter æl, da det er forventet dag for mens. 
På strimmelteste anbefales det at teste efter kl. 10.00, på de digitale kan man teste med morgenurin. 
Æl kan også rykke sig, så måske den enten er kortere eller længere end normalt? Krydser for, at du i næste cyklus (hvis du tester der), får en positiv æl-test, hvis ikke du får en positiv g-test denne gang

Tak, jeg har lige 20 test tilbage. Vil prøve at teste næste måned, hvis nu der ikke er bonus, efter 20 og ellers prøve de digitale. 

Mon ikke vi finder en løsning

D. 17 skal jeg til en fertilitets snak med min læge, da der efter 2 år stadig ikke rigtig sker noget. Jeg ruinere os med alle mine tests

Anmeld Citér

12. december 2021

__anonym

Anonym skriver:

Tak, jeg har lige 20 test tilbage. Vil prøve at teste næste måned, hvis nu der ikke er bonus, efter 20 og ellers prøve de digitale. 

Mon ikke vi finder en løsning

D. 17 skal jeg til en fertilitets snak med min læge, da der efter 2 år stadig ikke rigtig sker noget. Jeg ruinere os med alle mine tests

Håber det lykkedes snart  til januar runder vi også 2 år. Har dog været gravid 3 gange, men desværre mistet graviditeterne. Nu må vi forsøge igen, efter udredning for gentagne graviditetstab hvor de desværre ikke fandt en årsag. Så vi håber også det snart lykkedes for os

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.