Snot og slim.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg har gået den sidste mdr nu, med en slags forkølelse (ikke corona, testet hver uge) 

Det er som om min ene næsebor er hele tiden stoppet, men at snottet går ned i halsen og sætter sig der, istedet for at komme ud af næsen. 
Lægen kan intet se, og jeg har heller ikke en virus. 
Det er begyndt at irretere mig. 
Jeg har en klump i halsen hele tiden, rømmer mig for at så slimet ud, men det sidder godt fast. Som om der er en stor snotklat gemt bag drøblen, samt nede ved kravebenet. 
Samt min næse kilder hele tiden og jeg er virkelig tør i munden.  
Hvad kan jeg gøre for at løsne det!?  
Jeg har - Drukket massere af vand, 

-The

-Strepsils 

-taget varme dampende karbade 

-Motioneret 

-slappet af 

Idag købte jeg en næsespray, for at se om det kunne løsne det i næsen. Jeg kan trække vejret igennem nu, men stadig mærke slimen i halsen.. 

HJÆLP, jeg er ved at få spat!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Jeg har gået den sidste mdr nu, med en slags forkølelse (ikke corona, testet hver uge) 

Det er som om min ene næsebor er hele tiden stoppet, men at snottet går ned i halsen og sætter sig der, istedet for at komme ud af næsen. 
Jeg har en klump i halsen hele tiden, rømmer mig for at så slimet ud, men det sidder godt fast. Som om der er en stor snotklat gemt bag drøblen, samt nede ved kravebenet. 

-The

-Strepsils 

-Motioneret 

-slappet af 

Idag købte jeg en næsespray, for at se om det kunne løsne det i næsen. Jeg kan trække vejret igennem nu, men stadig mærke slimen i halsen.. 

Sådan en omgang har jeg også lige været igennem. Ja det tog nok også en måned. Men pludselig var det væk. Har også prøvet alt muligt. 

Det værste er at det pludselig er så flovt at hoste, alle kigger jo

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Sådan en omgang har jeg også lige været igennem. Ja det tog nok også en måned. Men pludselig var det væk. Har også prøvet alt muligt. 

Det værste er at det pludselig er så flovt at hoste, alle kigger jo

Præcis! 
Folk går en lang bue uden om mig, pga jeg hoster/rømmer mig ret tit, og tit tør jeg ikke hoste igennem pga folk kigger helt vildt

Anmeld Citér

6. december 2021

B&J

Jeg havde det sidste år min ene side var stoppet og det løb ikke ud men ned og hostede og følte mig ikke syg og jeg lød hammer forkølet men så kom jeg til en øre, næse, halslæge og han fik kigget på det og mine polypper var betændte og jeg lider af støv allergi. Fik nåede til betændelsen også nåede for allergien og vup så var jeg frisk igen. Men nu skyller jeg så også næse ind i mellem i saltvand så jeg får støvet ud osv for at holde det mere ved lige. 

men dit kan jo også bare sætte sig og til sidst gå væk uden det er nåede 

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg havde det sidste år min ene side var stoppet og det løb ikke ud men ned og hostede og følte mig ikke syg og jeg lød hammer forkølet men så kom jeg til en øre, næse, halslæge og han fik kigget på det og mine polypper var betændte og jeg lider af støv allergi. Fik nåede til betændelsen også nåede for allergien og vup så var jeg frisk igen. Men nu skyller jeg så også næse ind i mellem i saltvand så jeg får støvet ud osv for at holde det mere ved lige. 

men dit kan jo også bare sætte sig og til sidst gå væk uden det er nåede 

Altså, det sidste år hat jeg gået hver dag i et ret støvet miljø (træ værksted) måske det kan have noget at sige. 
Skal jeg have en henvisning til en øre,næse læge? 

Anmeld Citér

7. december 2021

Frizzy

Anonym skriver:

-The

-Strepsils 

-Motioneret 

-slappet af 

skyl din næse med saltvand. Du kan købe flasken og små saltbreve til at gøre det.

Anmeld Citér

7. december 2021

B&J

Anonym skriver:

Altså, det sidste år hat jeg gået hver dag i et ret støvet miljø (træ værksted) måske det kan have noget at sige. 
Skal jeg have en henvisning til en øre,næse læge? 

Nej det behøver du ikke du ringer bare til dem og får en tid. Og ja det kunne jo sagtens ha nåede at sige og ellers får man da vished om, om man har en form for allergi eller ikke 

Anmeld Citér

7. december 2021

Anonym

Har du prøvet med en hals spray? Samme princip som næsespray. Prøv at Google det   Jeg brugte det engang hvor det føles som om jeg havde en snotklat i halsen hele tiden. Det var træls hver gang jeg sank. Hals spray opløste det ligesom.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.