Hvornår havde I tegn på graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.648 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

CamillaSoefelt

Hej alle.

Jeg er gravid ( 4+6 ) og ville bare lige høre hvornår Jeres tegn på graviditet startede? Altså bortset fra ens menstraution ikke er der. Men jeg tænker på ømme bryster ? Jeg var gravid i sommers, men aborterede desværre i 8. uge.. Og kan bare huske jeg havde så møg ømme bryster, kan bare ikke huske hvornår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

maria_wlt

Det aller første tegn for mig var ømme bryster og det startede et par dagen inden min mens skulle ha kommet.. så ca uge 4-5

Anmeld

28. oktober 2009

Hjaltesmor

I uge 8 fik jeg kvalme om aftenen. Det varede i 10 dage. Derefter havde jeg ingen tegn på graviditet før uge 36 - bortset fra den voksende mave

Anmeld

28. oktober 2009

Nanna1985

Første gang: var syg fra uge 8 til uge 16.. AD AD

Var os syg med opkast de sidste 2 mdr af graviditen..

anden gang: Mærkede INTET til graviditet overhovedet, før i uge 30-32, døjede med ryggen, med startede ved en massør og det hjalp SUPER meget..

Anmeld

28. oktober 2009

RikkeR

Jeg har overhovedet ikke mærket til noget som helst - indtil jeg begyndte at mærke liv - men det er jo nok ikke sådan du mener

Det er jo ikke sikkert man bliver syg og dårlig - Jeg håber du slipper

Anmeld

28. oktober 2009

Henriette72

Jeg fik symptomer præcis 1 uge efter ÆL. Der begyndte jeg at få kvalme... Tror det var i forbindelse med at ægget satte sig fast  Det gik over efter et par mdr.

Knus

Anmeld

28. oktober 2009

snif64

Hejsa.

Jeg gik faktisk til lægen fordi jeg havde ondt i maven, ømme bryster og til tider en smule kvalme. Havde haft menstruation som jeg plejer siden jeg stoppede på p-piller, så havde da ikke lige regnet med, det var fordi jeg var gravid.

Men det viste sig at jeg var 6½ uge henne. Døjer stadig med ømme bryster og ondt i maven. Kvalmen sviger meget men ellers ikke noget. Er i 8½ uge nu.

Anmeld

28. oktober 2009

frk andreasen

mine første tegn var ømme bryster træthed og kvalme og det var ca 14dage inden mens skulle have kommet.. har været virkelig syg fra uge 7 til 14 med opkast kvalme madlede svimmel og hovedepine..

kram tanja 19+3

Anmeld

28. oktober 2009

BabyTosset

Jeg begyndte at få ømme bryster ca. 1½-1 uge før, jeg skulle have min mens, og det tiltog bare i tiden inden mens skulle komme. To dage efter min mens skulle være kommet, tog jeg en test og fik positiv - Få dage efter begyndte mild kvalme og træthed

Knus Pia 20+3

Anmeld

28. oktober 2009

DianaMalou

i starten hos mig havde jeg ømme bryster og en underlig fornemmelse i maven og os en lille smugle kvalme .. da jeg kom til 6+3 kastede jeg op fra den dag og til jeg var i uge 20-21 og det var hverdag så var der en uge uden noget også fra uge 11 og til uge 13 var jeg møg hamredne syg .. tabte mig over 7 kg og kunne ik spise noget eller få væske ned og fik så af vide af lægen at hvis det blev ved skulle jeg indlægges men kom jeg så aldrig for fik det bedre kunne stille og roligt begynde at tage på og holde lidt mad i mig fra uge 22 til 26 hvor jeg igen kastede op ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.