Hurtigt gravid - holder statistikken mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg har et spørgsmål som jeg måske snart får svar på, men er ret nysgerrig på.

Min mand og jeg har tre børn og i alle tre tilfælde blev jeg gravid den første måned vi prøvede og mellem nummer 2 og 3 blev jeg og gravid i første forsøg, men havde desværre en abort. Jeg blev dog gravid igen så snart vi måtte forsøge og det blev barn nummer 3. 

Nu vil vi gerne forsøge at lave en lille en mere og jeg er selvfølgelig nysgerrig på hvor lang tid det mon kommer til at tage - for jeg er jo også blevet ældre. 

1. graviditet - 26 år

2. graviditet - 28 år

3. graviditet - 32 år

Nu - 36 år.. ☺️

Jeg håber nok bare at høre at ja - det bliver lige så nemt. Men er der nogen med erfaringer eller viden? ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2021

Enmere20

Jeg har ikke samme erfaring som dig, men kan sige at ved min første var jeg 18 - uplanlagt gravid

nummer 2 var jeg 19 og han blev lavet med det samme. 
nummer 3 som jeg er gravid med nu som 36 årig har taget lige over 1 år, hvoraf jeg havde en bio i mellemtiden

så for mig har alderen nok gjort lidt

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

25 år, 1. Forsøg 

29 år, 1. Forsøg 

32 år,, igang med 11. Cyklus med negative tests bortset fra en enkelt bio i foråret 

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

1 barn: 28 år og lavet i første forsøg 

2. barn: 30 år og lavet i første forsøg 

3. barn: 33 år og lavet i første forsøg (nuværende graviditet)

Så jeg har samme statistik som dig Alderen burde have en indflydelse, men det kommer jo også an på hvor frugtbar og sund og rask man generelt er. Og du er jo ikke over 40. Så jeg vil da tro at det går hurtigt for jer igen. Du må lige give en update

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

1. Graviditet 30 år - 10’ende forsøg

2. graviditet 33 år - 1 forsøg (endte i SA i uge 9)

3. graviditet 33 år - 1 forsøg/ÆL efter min SA. 

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

1. barn: 23 år og gravid i første forsøg. 
2. barn: 28 år og gravid efter 7 måneder. 
3. ønskebarn: 33 år og endnu ikke gevinst efter 14 måneder. Starter IUI i næste cyklus. 

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

(22 år) Først forsøg= 11 forsøg blev gravid med en bio, blev måneden efter gravid igen denne gang holdte den ved og er i dag 6 år gammel

(28år) ÆU 

(28år) 2 forsøg spontan gravid, forsøgte ikke, deværrer et sygt foster, abort i maj 2021

(28 år) 3 gang = 2 forsøg, 1 forsøg hvis man ikke tæller først cyklus efter aborten med

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

Har 5 

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

1.  Gang 19 år… uplanlagte gravid

2. Gang 1 år med forsøg og endte i SA

3. Gang 29 år. Gravid i første cyklus

4. gang 41 år… Gravid i første cyklus 

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har et spørgsmål som jeg måske snart får svar på, men er ret nysgerrig på.

Min mand og jeg har tre børn og i alle tre tilfælde blev jeg gravid den første måned vi prøvede og mellem nummer 2 og 3 blev jeg og gravid i første forsøg, men havde desværre en abort. Jeg blev dog gravid igen så snart vi måtte forsøge og det blev barn nummer 3. 

Nu vil vi gerne forsøge at lave en lille en mere og jeg er selvfølgelig nysgerrig på hvor lang tid det mon kommer til at tage - for jeg er jo også blevet ældre. 

1. graviditet - 26 år

2. graviditet - 28 år

3. graviditet - 32 år

Nu - 36 år.. ☺️

Jeg håber nok bare at høre at ja - det bliver lige så nemt. Men er der nogen med erfaringer eller viden? ☺️

Mine 3 første graviditeter skete i første forsøg. Kun to af dem blev til børn, da jeg havde en SA, men her da vi forsøgte med 3. Barn har det taget os 9 måneder. Jeg havde ikke forventet det skulle tage 'så længe', når nu de andre kom så hurtigt. Havde måske mere forventet en maks 4-5 måneder. Jeg var hhv. 20, 20 25 og nu 28 i mine graviditeter. Pt er jeg kun omkring 5 uger henne, så alt kan gå galt endnu, men håber den holder ved

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.