Pludseligt længere luteal fase

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2021

Anonym trådstarter

Er der nogen der har oplevet at luteal fasen pludseligt har ændret sig betydeligt?

Min luteal fase har været kort i de første 5 måneder vi har forsøgt, men meget stabil. Den er gået fra at være 10-11 dage til 18 dage i sidste cyklus

Så vidt jeg kan læse har de fleste en stabil luteal fase hvorimod follikulær fasen godt kan variere, så det undrer mig lidt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Min er som regel 13-14 dage men har haft 2 cykli på et år hvor den var længere. Tror godt det kan ske engang i mellem ☺️

Anmeld Citér

6. december 2021

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Min er som regel 13-14 dage men har haft 2 cykli på et år hvor den var længere. Tror godt det kan ske engang i mellem ☺️

Tak for dit svar kan du huske hvor lang den var det år?

Jeg synes det er vildt at den ændrer sig så meget på kun en cyklus. Troede også man fik kortere cyklus med alderen 

Anmeld Citér

6. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hmm i september havde jeg en cyklus med æl dag 20 og først mens dag 40 Men det var også min første cyklus efter en bio, så det lavede nok lidt ged. Ellers har jeg kun prøvet at gå 2 dage over med negative tests en enkelt gang i sommers. 

Hvis det kun er en enkelt gang, tror jeg ikke man skal lægge så meget i det. Men hvis du oplever det flere gange kan du måske spørge lægen?

Anmeld Citér

6. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Er der nogen der har oplevet at luteal fasen pludseligt har ændret sig betydeligt?

Min luteal fase har været kort i de første 5 måneder vi har forsøgt, men meget stabil. Den er gået fra at være 10-11 dage til 18 dage i sidste cyklus

Så vidt jeg kan læse har de fleste en stabil luteal fase hvorimod follikulær fasen godt kan variere, så det undrer mig lidt

Har prøvet 2 gange hvor den havde ændret sig. Den ene gang kom mens 2 dage før, den anden gang 1 dag senere. Gynækologen sagde det var meget normalt at den kunne ændre sig engang i mellem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.