Først positiv, så negativ - nu forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
4 svar
2 synes godt om
5. december 2021

Anonym trådstarter

Godmorgen og glædelig 2. Advendt..

Mit lille hovede eksplodere snart af tankemylder.

Torsdag og fredag testede jeg omkring 2+6, svagt positivt med henholdsvis en test fra apoteket og en fra Normal.

Jeg har siden ikke kunne teste positiv. Jeg har forventet mens dag den. 10 december. Men jeg har menstruationsmerter på fuld skrue, bumser på hagen ligesom når man har sin mens, jeg har ondt i hoften og iskais nerven som jeg plejer når jeg er preggo. Blodårerne er blevet meget tydeligere på brysterne, og lidt mere faste.

Er jeg virkelig bare bigtime pms og været uheldigt med 2 teste i streg der gav falsk positiv?

Eller har I andre prøvet noget lignende og den blev positiv igen nogle dage  senere?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Godmorgen og glædelig 2. Advendt..

Mit lille hovede eksplodere snart af tankemylder.

Torsdag og fredag testede jeg omkring 2+6, svagt positivt med henholdsvis en test fra apoteket og en fra Normal.

Jeg har siden ikke kunne teste positiv. Jeg har forventet mens dag den. 10 december. Men jeg har menstruationsmerter på fuld skrue, bumser på hagen ligesom når man har sin mens, jeg har ondt i hoften og iskais nerven som jeg plejer når jeg er preggo. Blodårerne er blevet meget tydeligere på brysterne, og lidt mere faste.

Er jeg virkelig bare bigtime pms og været uheldigt med 2 teste i streg der gav falsk positiv?

Eller har I andre prøvet noget lignende og den blev positiv igen nogle dage  senere?

Har du prøvet at teste igår og set om den udvikler sig?

Anmeld Citér

5. december 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Har du prøvet at teste igår og set om den udvikler sig?

Jep, morgen middag og aften.. Helt og aldeles negativ uden en antydning af en streg

Anmeld Citér

5. december 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Du kan ikke vurdere om der er farve i testen på et sort-hvid billede.
Ved 2 + 6 har ægget nærmest ikke nået at sætte sig fast (husk at de første 2 uger er man ikke gravid). Så enten har du fanget en bio eller også har din ÆL snydt dig. 

Vent med at teste til udebleven mens

Anmeld Citér

5. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jep, morgen middag og aften.. Helt og aldeles negativ uden en antydning af en streg

Hmm mærkeligt. Men test en gang om dagen med morgen urin i et par dage. Og hvis den er helt blankt, så har du måske ikke haft en positiv test. Eller du ku ha haft en bio. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.