Kan I se noget 3+3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2021

Anonym trådstarter

Kan I også se en meget svag streg på denne her? Jeg skulle være 3+2 eller 3+3. Vi havde en MA i juni, så jeg er virkelig utålmodig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2021

Anonym trådstarter

Det skal dog siges at jeg lige bagefter tog endnu en test og den var fuldstændig negativ  men de har måske lidt forskellig følsomhed?

Anmeld Citér

4. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Kan I også se en meget svag streg på denne her? Jeg skulle være 3+2 eller 3+3. Vi havde en MA i juni, så jeg er virkelig utålmodig!

Jeg kan  ikke se noget. Synes den ser helt blankt ud desværre.

Anmeld Citér

4. december 2021

Anonym trådstarter

Øv men tak for svar

Anmeld Citér

4. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Øv men tak for svar

Men du ved godt du tester meget tidlig. Man kan aldrig vide om du kan være gravid men ikke kan teste positiv endnu fordi det er så tidlig. 
jeg testet også igår da jeg var 3+3, og den var også helt blankt. Men jeg har ikke mere håb for denne cyklus, da jeg igår og i forgårs fik min sædvanlig mens smerter.  Lad os håbe at dec bliver en god månede.

Anmeld Citér

4. december 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Men du ved godt du tester meget tidlig. Man kan aldrig vide om du kan være gravid men ikke kan teste positiv endnu fordi det er så tidlig. 
jeg testet også igår da jeg var 3+3, og den var også helt blankt. Men jeg har ikke mere håb for denne cyklus, da jeg igår og i forgårs fik min sædvanlig mens smerter.  Lad os håbe at dec bliver en god månede.

Ja, jeg ved det godt, men jeg kunne simpelthen ikke styre mig selv

jeg krydser fingre for dig  intet er jo helt udelukket før mens kommer. 
jeg håber også så utroligt meget på en tidlig julegave!

Anmeld Citér

4. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Ja, jeg ved det godt, men jeg kunne simpelthen ikke styre mig selv

jeg krydser fingre for dig  intet er jo helt udelukket før mens kommer. 
jeg håber også så utroligt meget på en tidlig julegave!

Hehe det forstår jeg godt. Og tak 

Og krydser også for dig.

og ja for os alle der sådan ønsker at blive gravide. Er det det bedste julegave vi kan få os.  Opdater gerne hvis du tester om nogle dage.

Anmeld Citér

4. december 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg kan godt fornemme noget, men det er svært at vurdere endnu. Test de næste dage og se om ikke den bliver mere tydelig

Anmeld Citér

4. december 2021

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Jeg kan godt fornemme noget, men det er svært at vurdere endnu. Test de næste dage og se om ikke den bliver mere tydelig

Tak for svar, jeg prøver at holde mig i skindet og vente med at teste igen til i morgen

Anmeld Citér

4. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan godt se nr 2 streg, men synes du skal vente til du er lidt længere henne. Jeg testede i dag (3+2) hvor både jeg og min mand så en streg. Den blev bare mere og mere utydelig, selvom den først dukkede op efter et par min.

jeg venter til 3+6

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.