Men svag positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2021

Anonym trådstarter

Hej med jer.

jeg har min mens som kom helt som den plejer ingen forskel udover jeg er mere træt end normal. 
ved ikk helt hvorfor men testede og den var svag positiv med farve. Kan ikke ses på billed så godt.

hvad kan det skyldes? Er ikke gravid og min mens er klumpe fri hvis man kan sige det og har mens i 6 dage og er på min 4 dag idag. 
nogen som har prøvet det før. Kan det være en bio? Testede 3+6 helt total negativ 3+7altsp4+0 fik jeg mens. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2021

Naha

Anonym skriver:

Hej med jer.

jeg har min mens som kom helt som den plejer ingen forskel udover jeg er mere træt end normal. 
ved ikk helt hvorfor men testede og den var svag positiv med farve. Kan ikke ses på billed så godt.

hvad kan det skyldes? Er ikke gravid og min mens er klumpe fri hvis man kan sige det og har mens i 6 dage og er på min 4 dag idag. 
nogen som har prøvet det før. Kan det være en bio? Testede 3+6 helt total negativ 3+7altsp4+0 fik jeg mens. 

Det kan sagtens være en bio du har fanget på testen.

I november 2014 var jeg ved lægen, jeg havde så mange smerter og testede positiv, samme aften som jeg fik taget blodprøve om formiddagen begyndt jeg at bløde store klumper. 

Blodprøven viste et HCG på 24, som lægen sagde så længe det er over 5 har der været noget som ikke blev til mere.

Måned efter blev jeg gravid med min datter

Anmeld Citér

4. december 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg kan ikke rigtig se streg nr. 2. Er også overbevist om at den skal være mere tydelig på nuværende tidspunkt hvis der er noget. Men det kan fx sagtens være en bio du har fanget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.