Må jeg se jeres test da i var 3+3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sessi skriver:

Jeg producerer åbenbart meget og hurtigt hcg. Min var meget positiv 3+1. Og til sammenligning er her 3+3.

og jeg er ikke længere henne. Var til tryghedsscanning i onsdags, og udviklingsmæssige passer min beregning

Jeg har været mest glad for Valmed strips. De giver ikke skygger osv. og så koster de kun 29 kr. for 5 stk på www.buump.com 

Det må man nok sige du gør 

og stort tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Love Angel skriver:

Ja det gjort jeg her for lidt siden. Er 3+3 men desværre negativ. Nu er jeg 100% sikker på at det jeg mærker/mærkede er mens smerter. Øv øv 

hvordan stå det over ved dig?

Øv. Men 3+3 er det jo slet ikke alle der kan teste positivt.

Jeg er 3+5 i dag. Havde regnet med at mens ville komme da jeg pletblødte i tirsdags (efter sex mandag). Men der er ikke noget endnu. Jeg gik en uge over forventet mens i sidste cyklus så jeg er bange for at det bliver det samme cirkus denne måned

Anmeld Citér

3. december 2021

Jopige

Her er mine 3+3 om eftermiddagen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. december 2021

Love Angel

Mor til 4

Øv. Men 3+3 er det jo slet ikke alle der kan teste positivt.

Jeg er 3+5 i dag. Havde regnet med at mens ville komme da jeg pletblødte i tirsdags (efter sex mandag). Men der er ikke noget endnu. Jeg gik en uge over forventet mens i sidste cyklus så jeg er bange for at det bliver det samme cirkus denne måned

Øv hvor træls. Men ikke nødvendigvis at det bliver det samme denne her månede. 

og ved godt at det er for tidlig 3+3 men det ikke kun derfor. Fordi jeg også har haft min sædvandlige mens smerter desværre. 
har du ikke prøvet at teste?

Anmeld Citér

3. december 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Øv hvor træls. Men ikke nødvendigvis at det bliver det samme denne her månede. 

og ved godt at det er for tidlig 3+3 men det ikke kun derfor. Fordi jeg også har haft min sædvandlige mens smerter desværre. 
har du ikke prøvet at teste?

Åh ja det kender jeg godt. Jeg har også haft mens smerter og hovedpine som normalt op til mens. Hvornår forventer du mens?

I sidste måned tog jeg vitex dråber for at forlænge luteal fasen. Min længste luteal fase før der var kun 11 dage. Men så blev min cyklus mega lang 35 dage så det droppede jeg igen og har ikke brugt dem denne måned 

Jeg tror ikke jeg gider tester før jeg er kommet over de 35 dage. Blev så skuffet sidste gang

Anmeld Citér

3. december 2021

Love Angel

Mor til 4

Åh ja det kender jeg godt. Jeg har også haft mens smerter og hovedpine som normalt op til mens. Hvornår forventer du mens?

I sidste måned tog jeg vitex dråber for at forlænge luteal fasen. Min længste luteal fase før der var kun 11 dage. Men så blev min cyklus mega lang 35 dage så det droppede jeg igen og har ikke brugt dem denne måned 

Jeg tror ikke jeg gider tester før jeg er kommet over de 35 dage. Blev så skuffet sidste gang

Jeg forventer menses på tirsdag. 
hvornår forventer du menses? 
og det klogt at vente. Og ja så det ikke noget ved de dråber når den forlænger det så meget.

Anmeld Citér

3. december 2021

Mortil_2

Love Angel skriver:

Jeg forventer menses på tirsdag. 
hvornår forventer du menses? 
og det klogt at vente. Og ja så det ikke noget ved de dråber når den forlænger det så meget.

Godt spørgsmål mine to sidste cyklus før den lange hvor jeg tog dråberne var hhv 29 og 30 dage. Men med 2-3 dages pletblødning inden. Er på dag 28 i dag

Om min lange cyklus var pga dråberne ved jeg så ikke, men jeg er først på dag 35 på næste fredag men regner med at starte op på pletblødning senest onsdag 

Anmeld Citér

3. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Mortil_en skriver:

Godt spørgsmål mine to sidste cyklus før den lange hvor jeg tog dråberne var hhv 29 og 30 dage. Men med 2-3 dages pletblødning inden. Er på dag 28 i dag

Om min lange cyklus var pga dråberne ved jeg så ikke, men jeg er først på dag 35 på næste fredag men regner med at starte op på pletblødning senest onsdag 

Nårh okay. Og ja med mindre du er gravid. Hvor spændende. Opdater gerne på næste fredag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.