Smerter ved ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
8 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2021

Anonym trådstarter

Har mens lignende smerter, men er på cyklusdag 18 hvor jeg plejer at have ÆL - den er dog ikke poppet frem på test endnu. 
Normalt er mine ÆL smerter ret tydelige, og føles ikke som murren, som det gør lige nu

Nogen der har prøvet lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Har mens lignende smerter, men er på cyklusdag 18 hvor jeg plejer at have ÆL - den er dog ikke poppet frem på test endnu. 
Normalt er mine ÆL smerter ret tydelige, og føles ikke som murren, som det gør lige nu

Nogen der har prøvet lignende? 

Jeg har oplevet flere gange, at have mens-lign smerter/ubehag op til ægløsning, men også under ægløsning. 
Mon ikke du snart får en positiv test?

Anmeld Citér

1. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har oplevet flere gange, at have mens-lign smerter/ubehag op til ægløsning, men også under ægløsning. 
Mon ikke du snart får en positiv test?

Det håber jeg

Anmeld Citér

1. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Det håber jeg

Krydser finger for at snart får en positiv test

Anmeld Citér

1. december 2021

Morpåudebane

Mine ÆL smerter er præcis som mens smerter, bare lidt mildere. På selve ÆL dagen har jeg dog en kort periode hvor jeg får voldsomt ondt 

Anmeld Citér

1. december 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Mine ÆL smerter er præcis som mens smerter, bare lidt mildere. På selve ÆL dagen har jeg dog en kort periode hvor jeg får voldsomt ondt 

Ah okay! 
Mine er nemlig mere præciseret til én side som jag, og ikke murren i hele underlivet som mens

Anmeld Citér

1. december 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Ah okay! 
Mine er nemlig mere præciseret til én side som jag, og ikke murren i hele underlivet som mens

Mon ikke det er den side hvor ægget kommer fra i denne cyklus det kan godt give lidt jag og ekstra ubehag/ømhed i den side 

Anmeld Citér

2. december 2021

Anonym trådstarter

Så kom den

Og det er endda min Aller første rigtige positive ægløsningstest, siden var startede på projekt baby i februar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Så kom den

Og det er endda min Aller første rigtige positive ægløsningstest, siden var startede på projekt baby i februar

Dejligt! Stort tillykke med den positive test!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.