Indvendig scanning hvis man bløder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg er endelig, efter 3 måneders forsøg, kommet igennem til rigshospitalets fertilitets rådgivning og har fået en tid d 16/12. Man får en amh blodprøve og indvendig scanning for at se om der er æg.

Men jeg havde glemt at jeg skal til gynækolog d 13/12 og have taget biopsier for kontakt blødning. Biopsierne gør nok at jeg kommer til at bløde lidt, men jeg ved ikke hvor meget og hvor længe. Jeg har ventet over en måned på denne tid og vil rigtig gerne have det overstået da min læge først vil udrede os i forhold til fertilitet når biopsierne er lavet.

Så jeg er lidt presset da jeg ikke synes jeg kan aflyse nogle af tiderne. Mon det går an at blive scannet indvendigt selvom jeg nok bløder? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Ja det tænker jeg ikke er noget problem. Når man er i fertilitetsbehandling bliver man jo tit scannet på 2. dag i menstruationen, så de er da helt vant til blod

Anmeld Citér

1. december 2021

Morpåudebane

Jeg har fået taget biopsier en masse gange og der har blødningen kun varet et par timer, så det ville jeg ikke være nervøs for  

Anmeld Citér

1. december 2021

Mortil_2

Åh tak det er jeg glad for at høre. Jeg har selv fået lavet biopsier flere gange men kan ikke huske hvor meget jeg har blødt. Min veninde har næsten lige fået dem lavet og hun blødte næsten en uge så jeg blev lige lidt nervøs 

Anmeld Citér

1. december 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Åh tak det er jeg glad for at høre. Jeg har selv fået lavet biopsier flere gange men kan ikke huske hvor meget jeg har blødt. Min veninde har næsten lige fået dem lavet og hun blødte næsten en uge så jeg blev lige lidt nervøs 

Hold da op, det var længe… jeg har haft lidt brunt udflåd dagene efter, men kun frisk blod samme dag som biopsierne

Anmeld Citér

1. december 2021

Mortil_2

Morpåudebane skriver:

Hold da op, det var længe… jeg har haft lidt brunt udflåd dagene efter, men kun frisk blod samme dag som biopsierne

Håber det bliver det samme for mig. Har det det lidt stramt med de biopsier, de var ikke så sjove sidste gang jeg fik dem lavet 

Anmeld Citér

1. december 2021

Morpåudebane

Mortil_en skriver:

Håber det bliver det samme for mig. Har det det lidt stramt med de biopsier, de var ikke så sjove sidste gang jeg fik dem lavet 

krydser fingre! 
nej de er forfærdelige !! 

Anmeld Citér

1. december 2021

Mortil_2

Morpåudebane skriver:

krydser fingre! 
nej de er forfærdelige !! 

Tak. Kan heller ikke overskue det, men tror ikke jeg slipper trods mine smears er fine 

Anmeld Citér

2. december 2021

Naha

Mortil_en skriver:

Jeg er endelig, efter 3 måneders forsøg, kommet igennem til rigshospitalets fertilitets rådgivning og har fået en tid d 16/12. Man får en amh blodprøve og indvendig scanning for at se om der er æg.

Men jeg havde glemt at jeg skal til gynækolog d 13/12 og have taget biopsier for kontakt blødning. Biopsierne gør nok at jeg kommer til at bløde lidt, men jeg ved ikke hvor meget og hvor længe. Jeg har ventet over en måned på denne tid og vil rigtig gerne have det overstået da min læge først vil udrede os i forhold til fertilitet når biopsierne er lavet.

Så jeg er lidt presset da jeg ikke synes jeg kan aflyse nogle af tiderne. Mon det går an at blive scannet indvendigt selvom jeg nok bløder? 

Jeg har været til flere gyn.undersøgelser mens jeg havde menstruation, fordi jeg tidligere har været i æg sortering.

At du bløder påvirker ikke scanningen eller kvaliteten af den

Anmeld Citér

2. december 2021

Mortil_2

Naha skriver:

Jeg har været til flere gyn.undersøgelser mens jeg havde menstruation, fordi jeg tidligere har været i æg sortering.

At du bløder påvirker ikke scanningen eller kvaliteten af den

Super, tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.