Av av uge 36

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

katjabt

Av hvor gør det bare ondt når den lille bevæger sig.. Helt nede i bækkenet nogen gange er det umuligt at gå..

Andre der har det på samme måde?? og ellers nogen gode råd??

føler mig gul og blå indvendig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Nanna1985

Havde det på samme måde nogen gange.. Læg med benene oppe og hvil dig godt...

Anmeld

28. oktober 2009

Nybagt mor

Følger lige med her...

Er nået til 40+3, og nogle gange er bare 2 skridt nok til at det føles som om han står og trykker hårdt på nogle nerver - AV..

Så snart jeg stopper op forsvinder det dog hos mig?

Anmeld

28. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

kommende-mor skriver:

Følger lige med her...

Er nået til 40+3, og nogle gange er bare 2 skridt nok til at det føles som om han står og trykker hårdt på nogle nerver - AV..

Så snart jeg stopper op forsvinder det dog hos mig?

er du ikk kun to dage over ?? jeg hade termin den 24 og jeg er 4 dage over . og du hade den 26? så du må da være 2 undskyld jeg spøger

Anmeld

28. oktober 2009

katjabt

Ja det føles bestemt ikke ret godt..   kommer også nogen gange med et højlydt AV Det er mit andet barn og kan ikke huske jeg havde det sådan før den sidste uges tid.. men det er jo nok nogen nerver der blever klemt og nogen spark i blæren der gør det..

Anmeld

28. oktober 2009

Nybagt mor

Christina92 skriver:

er du ikk kun to dage over ?? jeg hade termin den 24 og jeg er 4 dage over . og du hade den 26? så du må da være 2 undskyld jeg spøger

Ja jeg er 40+2

Anmeld

28. oktober 2009

svaller

Jeg kender det alt for godt Jeg har det lige som dig, bare det at stå og lave mad starter det hele, og jeg har det værst om natten. Jeg har så ondt i hele kroppen, nogle gange har jeg svært ved bare at komme ud af sengen, så jeg er godt træt om dagen

Jeg kan desværre ikke give nogle gode råd, da jeg selv har brug for nogle

Knus Annette 36+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.