Jeg pletbløder.. Er graviditet udelukket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg havde ægløsning for ca 6 dage siden. 
jeg har siden i søndags haft pletblødning, altså kunnet par dage efter ægløsning lidt rosa og nu brunligt. Det er både vandigt og klumpet. 
der kommer ikke meget, men må stadig bruge trusseindlæg.

Kan man sige at graviditet er udelukket nu hvor det ikke kan være en implantationsblødning så tidligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2021

Frizzy

Nej - mange bløder i starten af en graviditet. Jeg blødte ... og styrtblødte i uge 16. Jeg har en dreng der i dag er 8.

Men det er selvfølglig aldrig et beroligende tegn.

Anmeld Citér

30. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Nej det tror jeg bestemt ikke. Det kan fx være irritation af slimhinderne som intet har med mens at gøre. Jeg er selv begyndt at pletbløde i dag 3+2. Tror desværre at det for mig betyder at mens er på vej

Anmeld Citér

30. november 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Nej det tror jeg bestemt ikke. Det kan fx være irritation af slimhinderne som intet har med mens at gøre. Jeg er selv begyndt at pletbløde i dag 3+2. Tror desværre at det for mig betyder at mens er på vej

Årh det håber jeg ikke! Det er måske implantationsblødning i dit tilfælde? Jeg er 2+5 i dag og får menstruation om 10 dage. Har også ondt i brysterne og er meget oppustet, minder om mens symptomer  

Anmeld Citér

30. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Årh det håber jeg ikke! Det er måske implantationsblødning i dit tilfælde? Jeg er 2+5 i dag og får menstruation om 10 dage. Har også ondt i brysterne og er meget oppustet, minder om mens symptomer  

Jeg er desværre ret sikker på at det er opstart af mens for mig 

Det kan sagtens være helt harmløst for dig. Men det er nok bedst at gå til lægen hvis det sker igen i næste cyklus. Er du up to date med dine celleskrab? Jeg skal selv i udredning for kontaktblødning her i december

Anmeld Citér

30. november 2021

Mortil_2

Hov kom vist til at trykke på anonym 

Anmeld Citér

30. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er desværre ret sikker på at det er opstart af mens for mig 

Det kan sagtens være helt harmløst for dig. Men det er nok bedst at gå til lægen hvis det sker igen i næste cyklus. Er du up to date med dine celleskrab? Jeg skal selv i udredning for kontaktblødning her i december

Jeg håber det lykkes for dig  hvis ikke, så mist ikke håbet. Det kommer forhåbentlig snart, jeg har faktisk lige fået taget en celleprøve (celleskrab), som var helt normal her for 3 uger siden. Derudover har jeg fået taget blodprøver bl.a. AMH, FSH og for “sygdomme” alt er normalt… så det undrer mig

Anmeld Citér

30. november 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Hov kom vist til at trykke på anonym 

det så jeg slet ikke 

Anmeld Citér

30. november 2021

Mortil_2

Anonym skriver:

Jeg håber det lykkes for dig  hvis ikke, så mist ikke håbet. Det kommer forhåbentlig snart, jeg har faktisk lige fået taget en celleprøve (celleskrab), som var helt normal her for 3 uger siden. Derudover har jeg fået taget blodprøver bl.a. AMH, FSH og for “sygdomme” alt er normalt… så det undrer mig

Hvor godt med celleprøven. Ja det virker mærkeligt. Den måned det skete for mig blev jeg ved med at småbløde helt indtil mens. Men det var mikro lidt ala et par dråber om dagen. Det var også vildt underligt

Tak, det håber jeg også. Vi er på 6. cyklus så nu er vi meget klar til en positiv test. Krydser fingre for at det også lykkes for dig trods mærkelig cyklus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.