Teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. november 2021

Anonym trådstarter

Hej, vil lige høre jeres mening ang. tests, da jeg skal til at have købt, men er i tvivle om hvilken mærke der er bedst og fra hvor Matas, Normal, Rema eller Netto

Er sikker på der er blevet spurt mange gange dette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2021

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Valmed fra netto skulle være nogen af de bedste, så dem vil jeg anbefale

Anmeld Citér

30. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej, vil lige høre jeres mening ang. tests, da jeg skal til at have købt, men er i tvivle om hvilken mærke der er bedst og fra hvor Matas, Normal, Rema eller Netto

Jeg har personligt bedst erfaring med babyplan, der har jeg aldrig fået en streg medmindre den bar god nok.

Anmeld Citér

30. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har altid brugt apotekets eller dem fra normal. Og de har aldrig svigtet

Anmeld Citér

30. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Har gode erfaringer med Valmed fra netto og babyplan fra billige-teste.dk

Anmeld Citér

30. november 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har altid brugt dem fra Lidl og Rema, for de var mest tilgænglige. De har virket fint. Har kunne fint teste positivt på dem ved graviditet og også fulgt en bio. Samt også teste negativ ved ikke-gravid. 

Anmeld Citér

30. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Har god erfaring med valmed  stav fra Føtex. Og har aldrig lavet skygger. Men fortalt mig tydelig om jeg er gravid eller ej.

Anmeld Citér

30. november 2021

Morpåudebane

Tænker i bund og grund at alle teste er gode, så længe man venter til 4+1 med at teste personligt har jeg kun erfaring med babyplan og netto’s valmed, som aldrig har “drillet” 

Anmeld Citér

30. november 2021

fehår

Jeg har prøvet mange over årene, og jeg kan bedst lide Valmeds strimmeltest. De er billige og brugervenlige og har aldrig givet mig skyggestreger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.