Søger erfaring vedrørende ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg skulle gerne have haft ÆL omkring onsdag. Jeg plejer at kunne mærke det. Jeg havde smerter skiftevis på højre og venstre siden samt rigtig meget udflåd. I går aftes fik jeg så noget brunligt rosa farvet blødning. I dag har jeg stadig lidt men kun når jeg tørrer mig. 
er lidt bekymret for om hvad det kan være og er graviditet udelukket når man har det? For er jo i realiteten omkring 2+5. Så det er tidligt, hvis det skulle være implantationsblødning.

jeg har lige været til gyn og fået taget en masse blodprøver ALT ser normalt ud. Det undrer mig bare hvis det skulle være ægløsning, for jeg havde alle symptomer og udflåd i sidste uge..

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaring eller tanker?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg skulle gerne have haft ÆL omkring onsdag. Jeg plejer at kunne mærke det. Jeg havde smerter skiftevis på højre og venstre siden samt rigtig meget udflåd. I går aftes fik jeg så noget brunligt rosa farvet blødning. I dag har jeg stadig lidt men kun når jeg tørrer mig. 
er lidt bekymret for om hvad det kan være og er graviditet udelukket når man har det? For er jo i realiteten omkring 2+5. Så det er tidligt, hvis det skulle være implantationsblødning.

jeg har lige været til gyn og fået taget en masse blodprøver ALT ser normalt ud. Det undrer mig bare hvis det skulle være ægløsning, for jeg havde alle symptomer og udflåd i sidste uge..

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaring eller tanker?

Fra mine tegn starter til jeg får ægløsning, kan der godt gå 1 uge. Har ingen erfaringer med at bløde i forbindelse med ægløsning, men har du testet for æl?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.