Anonym skriver:
Åh, det er sådan lidt pinligt... min kæreste, som jeg har været sammen med i mange år snart, han kysser virkelig ikke særlig godt.
I starten var vi jo nyforelskede og jeg kunne ligesom de bort fra det og jeg troede, at han ville blive bedre til det. Ingen af os havde særlig stor "kysse-erfaring", men jeg vidste nu godt, hvordan et godt kys føltes.
Og nu kysser vi slet ikke mere, for det er ret væmmeligt.
Hvordan skal jeg sige det? Hvad skal vi gøre? Savner sgu at kysse... ordentligt...! 
Min mand og jeg var næsten to jomfruer da vi mødte hinanden i 20 erne ( Så generte begge to)
Jeg bankede konstant mine tænder i hans tænder! What?!
Fordi jeg var så ivrig
- Det er simpelthen så lækkert at kysse i skal bare øve jer, tage styringen en aften - Hvor du siger ikke så voldsomt med tunge, blød tunge, kommer der en masse salve, så tør det væk med dine bluse med hænderne eller et klud det er ligemeget - Øve øve øve jer
Jeg elsker at kysse med min mand nu, og han elsker at kysse -
læs lidt på nettet mange fine råd - Men ikke være bange for at tage styringen min mand og jeg har været sammen i 11 år første efter 8 år begyndte jeg rigtigt at fortælle min hvad jeg kunde lidt med at kysse og sex og han elskede jeg tog så meget styring ( Jeg har altid kunne sagt fra hvordan jeg vild ha det, men nu siger jeg hvordan jeg vild ha det etc.)
Anmeld
Citér