Er den positive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. november 2021

Hab

Hej tog denne test I morges og har efter et par timer se en meget utydelig streg? Hva ser i? Positiv eller negativ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2021

Alyk

Hvor langt er du? Der er en streg. Test igen om to dage. Forsigtig tillykke

Anmeld Citér

27. november 2021

Hab

Alyk skriver:

Hvor langt er du? Der er en streg. Test igen om to dage. Forsigtig tillykke

Tak, jeg ved det ikke helt selv men det er efter en sen abort hvor det er 1 måned siden jeg fik en sen abort men har ikke fået mens endnu 

Anmeld Citér

27. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Hab skriver:

Hej tog denne test I morges og har efter et par timer se en meget utydelig streg? Hva ser i? Positiv eller negativ?

Hvis den har ligget et par timer kan du desværre ikke stole på resultatet 

Anmeld Citér

27. november 2021

Alyk

Hab skriver:

Tak, jeg ved det ikke helt selv men det er efter en sen abort hvor det er 1 måned siden jeg fik en sen abort men har ikke fået mens endnu 

Har du testet din hcg ud af kroppen? Det kan godt tage op imod 8 uger efter abort har jeg læst. Hvor langt var du da du mistede? Hvis det okay at spørger.

ps er ked af jeres tab kæmpe krammer herfra

Anmeld Citér

27. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg ser stregen. Men testen er desværre ugyldig efter flere timer. 

Jeg har personligt tit stået med sådan en test aflæst efter tid uden en baby. 

Er du blevet fuldt med blodprøver så du er sikker på alt hcg også er ude af kroppen?

Jeg vil sige den er negativ :/

Anmeld Citér

27. november 2021

MJL88

Hab skriver:

Mit HCG var først ude af kroppen efter 5,5 uge da jeg havde min SA i uge 9. Så det kan desværre godt være rester fra din senabort Og er ked af dit tab, det lyder virkelig forfærdeligt

Anmeld Citér

27. november 2021

Hab

Jeg fik testet efter 14 dage og der var den negativ. Men ja det kan godt være at jeg er blevet snydt af at den har ligget for længe og har aflæst efter lang tid.

Anmeld Citér

28. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Hvis du stadig har Hcg i kroppen, forklarer det også, hvorfor din mens ikke er kommet. 
Krydser fingre for det snart kommer.

Anmeld Citér

28. november 2021

Hab

Testet igen i dag og ingen streg �� vil så gerne være gravid igen. Har prøvet ægløsningstest men har ikk fået en positiv ægl. Endnu. Det er 1 måned siden jeg lavet medicinsk abort pga misdannelser har fået taget blodprøve for ek uge siden og den lå på 18. Men graviditetstest er negativ. 

Ander der er blevet gravid efter sen abort og har altså ikk fået mens.? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.