Hvad sker der med mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2021

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid
Love Angel skriver:

Fik læst lidt om det. Hvor længe tog det dig før det forsvandt?

Knap 2 uger før jeg var helt på toppen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lykkeligmoraltid skriver:

Knap 2 uger før jeg var helt på toppen

Okay det lyder længe. Men tak for svar

Anmeld Citér

27. november 2021

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid
Love Angel skriver:

Okay det lyder længe. Men tak for svar

Ja men det blev gradvist bedre mener lægen sagde til mig nogle kan have det flere måneder så jeg er bare taknemlig over det kun var 2 uger

Anmeld Citér

27. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Lykkeligmoraltid skriver:

Ja men det blev gradvist bedre mener lægen sagde til mig nogle kan have det flere måneder så jeg er bare taknemlig over det kun var 2 uger

Årh ja det uheldig dem der har det i flere måneder.  Ja så er 2 uger ikke noget i forhold til flere måneder. Det var heldig for dig.

Anmeld Citér

28. november 2021

1518

Håber du har fået det bedre? Det er ikke spøgeværk med sådan en virus på balancenerven
Jeg vågnede en aften på sofaen, satte mig op og blev helt vildt svimmel. Lagde mig ned igen og følte seriøst, jeg blev nødt til at holde fast i sofaen for ikke at falde af, så hurtigt drejede den rundt. Det blev ved resten af aftenen/natten. Blev nødt til at tage på arbejde næste morgen, hvor det var lidt bedre, men jeg gik mærkeligt (som jeg var fuld), og blev svimmel, når jeg f.eks. lænede mig ind over noget. Efter et par dage var det hele normalt. Er ikke i tvivl om, at det hjalp mig, at jeg kom hurtigt i gang igen, da balancen skal “trænes op” efter sådan en omgang. 

Anmeld Citér

28. november 2021

Love Angel

Mor til 4
1518 skriver:

Håber du har fået det bedre? Det er ikke spøgeværk med sådan en virus på balancenerven
Jeg vågnede en aften på sofaen, satte mig op og blev helt vildt svimmel. Lagde mig ned igen og følte seriøst, jeg blev nødt til at holde fast i sofaen for ikke at falde af, så hurtigt drejede den rundt. Det blev ved resten af aftenen/natten. Blev nødt til at tage på arbejde næste morgen, hvor det var lidt bedre, men jeg gik mærkeligt (som jeg var fuld), og blev svimmel, når jeg f.eks. lænede mig ind over noget. Efter et par dage var det hele normalt. Er ikke i tvivl om, at det hjalp mig, at jeg kom hurtigt i gang igen, da balancen skal “trænes op” efter sådan en omgang. 

Det sødt af dig at spørger. Jeg fandt ikke ud af hvad det var. Havde tænkt igår hvis ikke det bliv bedre til middag så ville jeg ha ringet til vagtlægen. Men omkring 8-9 stykker begyndte jeg at have det markant bedre. Og nu har jeg det helt fint.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.