Gravid på denne måde? Kan det lade sig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg har desværre vaginisme og har gået til gynækolog. Det er bedre i dag, men ikke 100% godt nok.

Min mand kan trænge ind i mig, men kun til et hvis punkt, ca. 4 cm inde i skeden og kun ved missionærstilling. Jeg bliver liggende i 20-40 min efter samleje med en pude under bagdelen.

det løber ikke ud med det samme når jeg rejser mig, først når jeg skal tisse eller dagen efter.

vi vil så gerne have børn, og min gyn mente at fødslen kunne hjælpe på det her, men det kræver jo lige at jeg bliver gravid først

Har andre oplevet lignende eller hvad tænker I? Er det mon spild af tid at vi prøver på denne måde?

det skal siges vi begge er 26 år, i 5. Cyklus og mine blodprøver ift fertilitet har vist normale forhold.

det er kun indtrængningen der er problemet.

ift hjemmeinseminering så gør det også ondt at få den sprøjte op, kan kun få et pr cm ind.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2021

Anonym

Tænker bestemt ikke at det er en umulig opgave at opnå graviditet på den måde 

Men selvfølgelig er det mest optimale at svømmerne   bliver leveret så tæt på livmoderhalsen så muligt  

Anmeld Citér

26. november 2021

Anonym

Hvis det er dig, som har lavet de andre tråde også, så vil jeg først sige, at jeg håber der lykkes for jer. Men jeg synes virkelig også du skal søge hjælp og arbejde med det. Min vaganisme blev overhovedet ikke bedre efter fødsel. Min mand kunne dog godt både før og efter trænge helt ind i mig. Det havde han ikke kunnet, hvis ikke jeg havde fået hjælp. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.